Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Łódź: WYBRANIE WYKONAWCY PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO
BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO
PRZY UL.KALISKIEJ W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 219118 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 674 77 14, faks (042) 6749378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 100% Spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBRANIE WYKONAWCY PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL.KALISKIEJ W ŁODZI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy na wykonanie: a). koncepcji architektonicznej z planem zagospodarowania działek nr : 268, 269, 271, 273 przy ul.Kaliskiej 11/13/15/17 b). wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Kaliskiej nr 11/13/15/17 w Łodzi na działkach 268, 269, 271 i 273, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust.8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem koniecznym dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez oferenta wadium w wysokości 4 000,00 PLN ( słownie : cztery tysiące PLN ) 2. Wadium może być wniesione w formie określonej treścią art. 45 ust.6 ustawy PZPIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1.Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest złożenie oferty zgodnie z wymogami SIWZ i ustawy PZP. Wykonawca winien uzyskać wszystkie informacje i materiały niezbedne do przygotowania oferty.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Oferta winna być przygotowana i złożona zgodnie ze SIWZ. Zamawiający przy wyborze oferty kierować sie będzie następującymi kryteriami: cena - 60% koncepcja - 30% termin wykonania zamówienia (ilość dni od daty wskazanej przez zamawiającego w umowie bądź aneksie ) - 5 % szacunkowy koszt budowy 1 m2 powierzchni użytkowej budynku - 5 % 3.2 Cena koncepcji jak i dokumentacji projektowej (łącznie z podatkiem VAT) winna być podana w formie ryczałtu i w przeliczeniu na 1 m2 powierzchni użytkowej projektowanego budynku. Punkty wyliczone w każdym kryterium zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów 3.3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią SIWZ oraz ustawą pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć w ofercie niżej wymienione dokumenmty: 1.1 Oświadczenie o przyjęciu do stosowania wszystkich zapisów SIWZ wraz ze wszystkimi do niej załącznikami. 2.2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. 2.4.Udokumentować, że w okresie ostatnich 3 latach wykonał z należytą starannością 5 dokumentacji projektowych budynków wielorodzinnych i użyteczności publicznej, z których minimum 2 budynki zostały zrealizowane w tym minimum 1 budynek mieszkalny wielorodzinny - według załącznika nr 3 wraz z referencjami. 2.5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 2.6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, do wykonania przedmiotu zamówienia- kserokopie dokumentów uprawniających do projektowania. 2.7.Kserokopie zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Architektów lub OIIB potwierdzającego przynależność Wykonawcy i osób które będą wykonywać zamówienie do tej izby na dzień składania oferty. 2.8.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że posiada przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego) odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.9.Ksero aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników. 2.10. Oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się z terenem w którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie. 2.11. Oświadczenie , że nadzór autorski będzie pełniony podczas realizacji inwestycji . 2.12. Oświadczenie Oferenta, że zobowiązuje się w przypadku zwyciężenia w przetargu - pod rygorem utraty prawa zwycięstwa - podpisać umowę ryczałtową na kwotę oferowaną w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia o wygranym przetargu i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 2.13 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) dopuszcza się składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów pod warunkiem, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz złożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z wymogami zawartymi w części II SIWZ i ustawie PZP, b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, zawarcia umowy sprawie niniejszego zamówienia publicznego - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, c) wykonawcy ubiegający się wspólnie niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie 7 dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, zobowiązani są przedstawić zamawiającemu stosowne porozumienie, zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: - ustanowienie lidera, - wzajemne zobowiązania partnerów, - jakie części zamówienia będą realizowane przez poszczególnych partnerów, - zobowiązanie partnerów do solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia, d) z treści wypełnionego Formularza oferty jak i pozostałych dokumentów załączonych do oferty winno wynikać, że oferta została złożona przez konsorcjum, w przeciwnym wypadku oferta będzie traktowana jako złożona przez jednego Wykonawcę. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wymienione dokumenty będą oceniane w sposób spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - koncepcja - 30
- 3 - termin wykonania zamówienia (ilość dni od daty wskazanej przez zamawiającego w umowie bądź aneksie) - 5
- 4 - szacunkowy koszt budowy 1 m2 powierzchni użytkowej budynku - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Piłsudskiego 150/152 pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Łódź, ul.Piłsudskiego 150/152 pok. nr 11 I piętro - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dot. Przebudowy budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Czarnoleskiej nr 1 w Lesznie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA REWITALIZACJI WNĘTRZA MIĘDZYBLOKOWEGO UL. KRYNICKA WE WROCŁAWIU.
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcji funkcjonalnej, określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa Opery Bałtyckiej w Gdańsku"
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.