eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Kraków: Dostawa drukarek
Numer ogłoszenia: 218117 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie , ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988108, fax. 012 4306440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowośc prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa 15 sztuk drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych z dupleksem A4 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz wykonywanie ich serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego - część I, b) dostawa 5 sztuk drukarek do kart plastikowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykonywanie ich serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego - część II.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: a) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), b) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia Wykonawcy albo Oświadczenia Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 2a lub 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt.c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie przy ul. Racławickiej 56a, pok. 23..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 13:30, miejsce: Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56a.Wydział Administracyjno - Gospodarczy (Zamówienia Publiczne - pok. 23)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 15 sztuk drukarek laserowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 sztuk drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych z dupleksem A4 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz wykonywanie ich serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 sztuk drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk drukarek do kart plastikowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykonywanie ich serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.