Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Puławy: Przedmiotem zamówienia ZM- 41/230/2008 jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 215557 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bema 1, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8877023, fax. 081 8877023.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pulawy.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia ZM- 41/230/2008 jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na dwa zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ZM- 41/230/2008 jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na dwa zadania. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do poszczególnych zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na zasadzie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami - tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -- warunek zostanie spełniony jeżeli zostanie złożony aktualny odpis z właściwego rejestru ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli nie zaistnieje żadna z okoliczności o których mowa w art. 24 Ustawy. 2. Spełniają wszystkie warunki podane w SIWZ. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, które zmawiający określił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 5 wykonawcy składają wspólne oświadczenie. 3) oświadczenie w sprawie spełnienia warunków na okoliczność nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 5 wykonawcy składają osobne oświadczenia 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt IX ppkt 1 : 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zamiast dokumentów o których mowa w pkt IX ppkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Każdy z wykonawców w przypadku złożenia wspólnej oferty zobowiązany jest do złożenia dokumentów o których mowa w zakresie punktu 1.1 4. Oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 5 wykonawcy składają wspólne oświadczenie. 5. Oświadczenie w sprawie spełnienia warunków na okoliczność nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku o którym mowa w punkcie VIII ppkt 6 wykonawcy składają osobne oświadczenia. Brak któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt. IX spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 24-100 Puławy, ul. Bema 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 24-100 Puławy, ul. Bema 1 w Sekretariat SP ZOZ Puławy (budynek Administracji -I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wanna do hydromasażu + masaż perełkowy - 1 szt. 2. Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i obręczy biodrowej - 1 szt. 3. Wanna do masażu wirowego kończyn górnych - 1 szt. 4. Wanna do hydromasażu kończyn dolnych- 1 szt. 5. Tablica do ćwiczeń manipulacyjnych ręki z dawkowanym oporem- 1 szt. 6. Urządzenie do ogrzewania parafiny w kąpieli wodnej- 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do elektroterapii z użyciem prądów diadynamicznych-1 szt. 2. Aparat do elektroterapii z użyciem prądów interferencyjnych-1 szt. 3. Aparat do stymulacji porażeń -1 szt. 4. Lampa do naświetlań światłem podczerwonym SOLLUX- 1 szt. 5.Lampa do naświetlań światłem spolaryzowanym- 1 szt. 6. Aparat do prowadzenia stymulacji TENS oraz zabiegów tonolizy -1 szt. 7. Aparat do terapii ultradźwiękowej- 1 szt. 8. Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL -1 szt. 9. Cykloergometr -1 szt. 10. Łóżko rehabilitacyjne- 10 szt. 11. Aparat do terapii polem magnetycznym i energią światła- 1 szt. 12. Stół rehabilitacyjny do terapii manulanej- 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- Dostawa tlenku glinu prażonego Al2O3 w ilości 72 000kg
- Wymiana instalacji elektrycznej w obiektach użyteczności publicznej w Puławach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I ZESTAWÓW DO BIOLOGII MOLEKULARNEJ W ROKU 2024 - POSTĘPOWANIE POWTÓRZONE
- Wynajem aparatury medycznej do wykonywania 90 zabiegów w asyście robota chir. oraz zakup materiałów zużywalnych w ilości 90 zestawów, koniecznych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chir.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.