eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOrganizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 215220 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181944 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych. Ogólna ilość osób: ok. 200 os. Ilość dzieci: ok. 120 os. Termin realizacji: 15 czerwca 2013 impreza jednodniowa w godzinach od 10.00 do 16.00 Miejsce realizacji: musi znajdować się nie dalej niż 50 km od Nowego Dworu Mazowieckiego (w jedną stronę). W pobliżu akwenu wodnego tj. Jeziora Zegrzyńskiego. Teren musi być dostosowany do zajęć rekreacyjnych (teren zielony). W przypadku niepogody (deszcz itp.) zapewnione zostanie zadaszenie. Na terenie imprezy musi być zapewniony dostęp do WC. Teren imprezy powinien być zamknięty. Wykonawca wskaże propozycję miejsca w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: 1.Kompleksowe ubezpieczenie jednodniowej imprezy. Przekazanie kserokopii ubezpieczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę co najmniej na 3 dni przez realizacją imprezy. 2.Zapewnienie dwóch autokarów (każdy autokar 50 osobowy) oraz kierowców, którzy przewiozą osoby spod siedziby Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 1b do miejsca realizacji imprezy oraz zapewnią powrót z miejsca realizacji imprezy pod siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźników posiadających wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W sytuacji awarii bądź stwierdzenia przez odpowiednie służby niemożności poruszania się pojazdem. Wykonawca zapewni zastępczy autokar. 3.Osobę prowadzącą imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. 4.Zorganizowanie i przeprowadzenie około godzinnego rejsu spacerowego statkiem pasażerskim dla 200 osób. Przewiduje się możliwość organizacji rejsu w więcej niż jednej turze umożliwiających udział w rejsie wszystkim uczestników. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do świadczenia usług przewozowych osób transportem wodnym lub zlecić organizację rejsu podmiotowi posiadającemu takie uprawnienia. 5 1 integracyjną grę terenową (przedział wiekowy 7-13,14-18 lat) czas trwania gry to 1-1,5h; maksymalna ilość uczestników gry to 90 osób; uczestnicy gry podzieleni są na grupy 15-stoosobowe różnorodne wiekowo; gra terenowa powinna zawierać do 7 punktów aktywności; punkty aktywności powinny być dostosowane do możliwości dzieci młodszych i starszych, uwzględniających pracę grupową i możliwość wspierania dzieci młodszych przez starsze; organizator zapewnia opiekę dla grup, biorących udział w grze. Organizator wskaże nazwę gry w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zapewnienie takiego urządzenia jak: Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Urządzenie musi być dostępne od godzin 10.00 do godziny 16.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzenia należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. 7 Zapewnia nagłośnienia podczas trwania imprezy oraz dostępu do prądu. 8 Zapewnienia oprawy muzycznej puszczanej w tle podczas trwania imprezy. 9. Zapewnia stoiska gastronomicznego tj. ognisko ( niezbędny sprzęt) oraz obsługę do ogniska. Zapewnienia w ramach gastronomii (ognisko) : Kiełbaski - 250 porcji x 100 gram Pieczywa - bułki kajzerki 250 szt. Ketchup łagodny- 4l , Musztarda łagodna -3lNapoi: 50 sztuk butelek wody gazowanej - pojem. - 0,5 l 50 sztuk butelek wody niegazowanej - pojem. - 0,5 l 100 sztuk kartoników ze słomką soków owocowych - pojem. 0,22 l 100 sztuk butelek napoju gazowanego o smaku coli - pojem. 0,5 l. 10 Zastawy jednorazowej odpowiednio do ilości wydawanych porcji ( talerzyków, sztućców, kubeczków do napoi). 11 Zapewnienie kompleksowego sprzątania po zakończeniu imprezy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Genet Reserach, ul. Liskiego 6-10, 50-345 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18460,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29219,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.