Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-08
Nowy Dwór Mazowiecki: Organizację i realizację zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 181944 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację i realizację zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych. Ogólna ilość osób: ok. 200 os. Ilość dzieci: ok. 120 os. Termin realizacji: 15 czerwca 2013 impreza jednodniowa w godzinach od 10.00 do 16.00 Miejsce realizacji: musi znajdować się nie dalej niż 50 km od Nowego Dworu Mazowieckiego (w jedną stronę). W pobliżu akwenu wodnego tj. Jeziora Zegrzyńskiego. Teren musi być dostosowany do zajęć rekreacyjnych (teren zielony). W przypadku niepogody (deszcz itp.) zapewnione zostanie zadaszenie. Na terenie imprezy musi być zapewniony dostęp do WC. Teren imprezy powinien być zamknięty. Wykonawca wskaże propozycję miejsca w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Teren imprezy zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: 1. Kompleksowe ubezpieczenie jednodniowej imprezy. Przekazanie kserokopii ubezpieczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę co najmniej na 3 dni przez realizacją imprezy. 2. Zapewnienie dwóch autokarów (każdy autokar 50 osobowy) oraz kierowców, którzy przewiozą osoby spod siedziby Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 1b do miejsca realizacji imprezy oraz zapewnią powrót z miejsca realizacji imprezy pod siedzibę Starostwa Powiatowego, ul. Paderewskiego 1b w Nowym Dworze Mazowieckim. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźników posiadających wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego.W sytuacji awarii bądź stwierdzenia przez odpowiednie służby niemożności poruszania się pojazdem. Wykonawca zapewni zastępczy autokar. 3.Osobę prowadzącą imprezę (konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punktów imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. 4.Zorganizowanie i przeprowadzenie około godzinnego rejsu spacerowego statkiem pasażerskim dla 200 osób. Przewiduje się możliwość organizacji rejsu w więcej niż jednej turze umożliwiający udział w rejsie wszystkim uczestników. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do świadczenia usług przewozowych osób transportem wodnym lub zlecić organizację rejsu podmiotowi posiadającemu takie uprawnienia. 5.1 integracyjną grę terenową (przedział wiekowy 7-18 lat) czas trwania gry to 1-1,5h; maksymalna ilość uczestników gry to 90 osób; uczestnicy gry podzieleni zostaną na grupy 15 stoosobowe różnorodne wiekowo; gra terenowa powinna zawierać do 7 punktów aktywności; punkty aktywności powinny być dostosowane do możliwości dzieci młodszych i starszych, uwzględniając pracę grupową i możliwość wspierania dzieci młodszych przez starsze; organizator zapewnia opiekę dla grup, biorących udział w grze. Organizator wskaże nazwę gry w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zapewnienie takiego urządzenia jak: Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Urządzenie musi być dostępne od godzin 10.00 do godziny 16.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzenia należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. 7.Zapewnia nagłośnienia podczas trwania imprezy oraz dostępu do prądu. 8.Zapewnienia oprawy muzycznej puszczanej w tle podczas trwania imprezy. 9.Zapewnia stoiska gastronomicznego tj. ognisko ( niezbędny sprzęt) oraz obsługę do ogniska. Zapewnienia w ramach gastronomii (ognisko) : Kiełbaski 250 porcji x 100 gram Pieczywa bułki kajzerki 250 szt. Ketchup łagodny 4l , Musztarda łagodna 3l Napoi: 50 sztuk butelek wody gazowanej pojem. 0,5 l 50 sztuk butelek wody niegazowanej pojem. 0,5 l 100 sztuk kartoników ze słomką soków owocowych pojem. 0,22 l 100 sztuk butelek napoju gazowanego o smaku coli pojem. 0,5 l. 10. Zastawy jednorazowej odpowiednio do ilości wydawanych porcji (talerzyków, sztućców). 11.Kompleksowe sprzątanie po zakończeniu imprezy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1.zmiany terminu realizacji zamówienia 2.zmiany wartości wynagrodzenia brutto, w wypadku zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia; 3. zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; 4. zmiany przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:00, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, III piętro pokój 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- SVA/4620-577/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy instalacji c.o w budynkach nr 52 i 92 w kompleksie wojskowym w Darłowie.
- SVA/4620-535/2025 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Centrum wsparcia dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczna dwóch koncertów. BAG-118/25
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej 20 ukraińskich urzędników w Polsce
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





