Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00518947/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 4 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-miejska-luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 4 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529eb2dd-a72c-4157-9a7c-5df905a0021a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO-ZK.5520.37.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przedmiotem zakupu jest dostawa 2 cystern przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej o niżej wymienionych minimalnych parametrach:ZBIORNIK
1. zbiornik ze stali kwasoodpornej (AISI 304),
2. pojemność od 1300 do 1500 litrów,
3. zbiornik jedno komorowy o przekroju okrągłym lub eliptycznym,
4. grubość izolacja zbiornika od 40 mm do 60 mm,
5. właz rewizyjny DN-450 z zaworem bezpieczeństwa,
6. załadunek i opróżnianie cysterny za pomocą instalacji spustowej DN50 z tyłu zbiornika,
7. kolektor do dystrybucji wody minimum z dwoma zaworami kulowymi 1 cal, króćcami do napełniania (probierczymi) i spustem zakończonym złączem strażackim STORZ 52,
8. instalacja spustowa z tyłu zbiornika w szafce i połączona z rurą spustową,
9. napis na zbiorniku „WODA PITNA” lub „WODA DO PICIA” po obu stronach zbiornika.
PRZYCZEPA
1. przyczepa jedno lub dwuosiowa o DMC dostosowanym do pojemności zbiornika,
2. zaczep kulowy,
3. konstrukcja spawana z profili stalowych, ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej,
4. na dyszlu zamontowane koło manewrowe/podporowe,
5. instalacja elektryczna 12V ze złączem 7 pinowym,
6. instalacja oświetleniowa wymagane przez przepisy ruchu drogowego,
7. błotniki,
8. hamulec ręczny postojowy.
9. oferowana przyczepa musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.), rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.), obowiązujących polskich norm lub równoważnych. Oferowana przyczepa musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu, umożliwiające rejestrację w Polsce. Wraz z przyczepą należy dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do przedłożenia w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego.
1) Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieuszkodzony i nieużywany. Rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2024 rok,
2) atesty PZH potwierdzające, że cysterny są dopuszczone do przewozu wody pitnej,
3) komplet dokumentów umożliwiających rejestrację cysterny,
4) homologacja podwozia,
5) instrukcja obsługi i karty gwarancyjne (gwarancja minimum 24 miesiące)
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamieszczenia oznaczeń Gminy (naklejek) bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przedmiotem zakupu jest dostawa 2 cystern o pojemności minimum 5000 litrów przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej o niżej wymienionych minimalnych parametrachZBIORNIK
1. zbiornik ze stali kwasoodpornej (AISI 304) lub stali ocynkowanych ogniowo,
2. pojemność minimum 5000 litrów,
3. zbiornik jedno lub dwukomorowy o przekroju okrągłym lub eliptycznym, wzmocniony konstrukcyjnie,
4. właz górny z pokrywą z odpowietrznikiem, średnica włazu DN400/DN500,
5. załadunek i opróżnianie cysterny za pomocą instalacji spustowej DN50,
6. kolektor do dystrybucji wody minimum z trzema zaworami kulowymi 1 cal, króćcami do napełniania (probierczymi) i spustem zakończonym złączem strażackim STORZ 52,
7. instalacja spustowa z tyłu zbiornika,
8. napis na zbiorniku „WODA PITNA” lub „WODA DO PICIA” po obu stronach zbiornika.
PRZYCZEPA
1. przyczepa jedno lub dwuosiowa o DMC dostosowanym do pojemności zbiornika,
2. zaczep przystosowany do transportu ciągnikiem rolniczym,
3. konstrukcja spawana z profili stalowych, ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej,
4. mechanicznie regulowana stopka podporowa,
5. instalacja elektryczna 12V kompatybilna z ciągnikiem rolniczym,
6. instalacja oświetleniowa wymagane przez przepisy ruchu drogowego,
7. błotniki,
8. hamulec ręczny postojowy,
9. oferowana przyczepa musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.), rozporządzenia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.), obowiązujących polskich norm lub równoważnych. Oferowana przyczepa musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu, umożliwiające rejestrację w Polsce. Wraz z przyczepą należy dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do przedłożenia w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego.
3) Opis dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieuszkodzony i nieużywany. Rok produkcji – nie wcześniejszy niż 2024 rok,
2) atesty PZH potwierdzające, że cysterny są dopuszczone do przewozu wody pitnej,
3) komplet dokumentów umożliwiających rejestrację cysterny,
4) homologacja podwozia,
5) instrukcja obsługi i karty gwarancyjne (gwarancja minimum 24 miesiące)
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamieszczenia oznaczeń Gminy (naklejek) bez utraty uprawnień
z tytułu gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101852,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101852,29 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970186,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970186,19 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- "Zakup odpadu o kodzie 19 12 04 - tworzywa sztucznego i gumy, przeznaczonego do dalszego wykorzystania energetycznego". - część I
- Modernizacja oraz doposażenie placów zabaw w Kościelnikach Dolnych i Pisarzowicach
- IZP.272.20.2025/2 Zakup i dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu
- Budowa parku do gry w tenisa i padla w Henrykowie Lubańskim
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 w gminie Wisznia Mała
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - dostawa cysterny do wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa przyczepy do transportu wody pitnej w ramach zadania ochrony cywilnej ludności i obrony"
- Zakup cysterny do wody pitnej dla Gminy Przywidz.
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





