eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/4620-535/2025 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SVA/4620-535/2025 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/4620-535/2025 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8b6626-e76d-4656-8d7b-6e46cecbef6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.amwsinevia.eb2B.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2B.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze
środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:
1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- Włączona obsługa JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.
2) Format przesyłanych danych:
a) w zakresie wielkości i formatu plików:
• pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach.
b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
• dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.
3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:
• plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i • zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),
znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
2. Dokumenty zamówienia i ogłoszenia dostępna są na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl/.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia, o
których mowa w Załączniku nr 2 odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta
z elektronicznej Platformy Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej,
poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki „Pytania/ Informacje” (nie dotyczy składania ofert). W przypadku niestosowania przez
Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w
inny sposób mogą nie zostać uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie
zostały przekazane.
5. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SVA/4620-535/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenów Jednostek Wojskowych w m. Rzeszów.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) terenów Jednostek Wojskowych w m. Rzeszów:
- Jednostka Wojskowa 8105, ul. Lwowska 5
- Jednostka Wojskowa 3200, ul. Langiewicza 4
- Jednostka Wojskowa 3555, ul. Hoffmanowej 10
- Jednostka Wojskowa 3556, ul. Krakowska 11b
- Jednostka Wojskowa 3566, ul. Dąbrowskiego 22
- Jednostka Wojskowa 783, Wysoka Głogowska
Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 8105, ul. Lwowska 5, Jednostka Wojskowa 3200,
ul. Langiewicza 4, Jednostka Wojskowa 3555, ul. Hoffmanowej 10, Jednostka Wojskowa 3556, ul. Krakowska 11b, Jednostka Wojskowa 3566, ul. Dąbrowskiego 22, Jednostka Wojskowa 783, Wysoka Głogowska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Zegrze.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Zegrze. Miejsce odbioru odpadów: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Mińsk Mazowiecki.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Mińsk Mazowiecki. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 2742, ul Warszawska 267,
05-300 Mińsk Mazowiecki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Kolonia Janów.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów Jednostek Wojskowych w m. Kolonia Janów.
Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 1131, ul. Wojska Polskiego 48, 05-300 Kolonia Janów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Jarosław.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Jarosław. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 3957, ul. 3-go Maja 80, WCR Jarosław, ul.
3-go Maja 67, 37-500 Jarosław.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Chełm.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Chełm. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 5322, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Hrubieszów.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów Jednostek Wojskowych w m. Hrubieszów.
Miejsce odbioru odpadów: 2 Hrubieszowski Pułk Rozpoznawczy, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Ciechanów.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Ciechanów. Miejsce odbioru odpadów: 5. Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej, ul. Wojska Polskiego 54, 06-400 Ciechanów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Siedlce.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Siedlce. Miejsce odbioru odpadów: 18 Dywizja Zmechanizowana, ul Składowa 39, 08-110 Siedlce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Dęblin;
Odbiór i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Dęblin. Miejsce odbioru odpadów: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-530 Dęblin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy załącznik nr 3 do SWZ
przewiduje możliwość wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu umowy na kolejny okres
12 miesięcy na zasadach określonych w projekcie umowy, pod warunkiem należytego wykonania pierwotnego zakresu
umowy.
Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie od jego potrzeb.
Wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z jego skorzystania, natomiast po stronie
Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy, w terminie dwóch tygodni przed końcem obowiązywania
umowy, pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w
określonym przez niego zakresie.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której
dokument miał dotyczyć. Przepis pkt 2 w zakresie terminu
wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców poświadczoną ”za zgodność z oryginałem”. Umowa taka zaleca się
aby zawierała: oznaczenie stron umowy, cel i sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez
każdego z Wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum
(obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie wskazanym w
załącznikach nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma
potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty
składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy. W sytuacji nie wpisania
informacji, o których mowa powyżej Zamawiający na podstawie art. 128 ustawy odpowiednio wezwie Wykonawców do
uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oświadczenia w wyznaczonym terminie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i
usług – Zamawiający dopuszcza zmianę wartości wynagrodzenia brutto (wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian);
2) w przypadku przedłużających się niekorzystnych warunków atmosferycznych – Zamawiający dopuszcza zmianę terminu
realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 2 ust. 1 Umowy do 30 dni kalendarzowych oraz zmianę wynagrodzenia
Podwykonawcy (maksymalnie do 50% wartości pierwotnej Umowy);
3) w przypadku przejęcia przez Wykonawcę nowego kompleksu wojskowego w obrębie województwa, na terenie którego
realizowana jest Umowa - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego (maksymalnie do 50% wartości
Umowy) oraz zmianę zakresu Umowy;
4) w przypadku przedłużającego się postępowania przetargowego na nowy okres realizacji usługi - Zamawiający przewiduje
wydłużenie terminu realizacji niniejszej Umowy do czasu zawarcia Umowy z nowym podwykonawcą oraz zmiany wartości
wynagrodzenia (maksymalnie do 50% wartości Umowy).
5)w przypadku, gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, wynagrodzenie, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy - strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy (do 50% wartości pierwotnej Umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy Zakupowej w zakładce Złóż ofertę.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ustawą
o ochronie bezpieczeństwa, wykluczy Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o
ochronie bezpieczeństwa;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy o ochronie bezpieczeństwa;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o ochronie bezpieczeństwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.