eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegDostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Brzeg: Dostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 .
Numer ogłoszenia: 21467 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, fax 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: ----------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Brzeg, dnia 31 stycznia 2008 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Zamawiający : Jednostka Wojskowa Nr 2697 Brzeg Adres : ul. Sikorskiego 6 , 49-300 Brzeg tel. ( 077) 411 7313, fax (077) 411 7218 lub 411 7313 Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133.000 euro I . Przedmiot zamówienia : Dostawy części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, na potrzeby jednostek i instytucji woskowych Garnizonu Brzeg - CPV 34300000-0 ; 31513000-5 ; 34312300-0 ; 34312100-8 ; 34324000-4 ; 34322000-0 . II. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczone zostało w dniu 31 stycznia 2008 r. drogą elektroniczną w Biuletynie Zamówień Publicznych, za pomocą formularza umieszczonego na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego, adres : www.1brygada.pl . III. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177; Nr96, poz.959; Nr116, poz.1207; Nr145, poz.1537; Nr273, poz.2703; Dz. U. z 2005 r. Nr163, poz.1362; Nr184, poz.1539; Dz. U. z 2006 r. Nr79, poz.551, Nr164, poz.1163, Nr170, poz.1217 i Nr227, poz.1658, Dz. U z 2007 r. Nr64, poz.427 i Nr82, poz.560), zwanej dalej w skrócie u. p z. p. IV. Zamówienie dotyczy pojazdów samochodowych marki : Star 200, Star 266, Star 944, Tarpan, Honker, Lublin II, Lublin III oraz Akcesoriów . V. Zamawiający ustalił termin realizacji zamówienia : Wymagany ( nieprzekraczalny ) termin, tj. do dnia 20.12.2008 r. VI. Miejsce realizacji zamówienia : Dostawy zamawianych części i akcesoriów będą realizowane przez Wykonawcę, do magazynu służby czołgowo-samochodowej, rozmieszczonego w siedzibie Zamawiającego, tj. w JW2697 Brzeg, przy ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg . VII. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . VIII. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykaz zrealizowanych zamówień na usługi w latach 2005 -2007, analogicznych jak przedmiotowe, w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców . 2.Certyfikat lub Świadectwo zgodności na dostarczane części i akcesoria ( dotyczy tylko asortymentu, od którego jest ono wymagane ) . Dokumenty będą wymagane od Wykonawcy przy dostawie . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularz oferty ( zał. Nr 3 do siwz ) + Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz cenowy ( Zał. Nr 3-1 do siwz ) wraz z jego załącznikami od Nr 3-1.1 do Nr 3-1.8 . 2.Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy . 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu IX. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 8 ppkt. 1 a - c niniejszego ogłoszenia . X. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz) zamieszczono na stronie internetowej www.1brygada.pl , można ją również otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg, po wcześniejszym dokonaniu płatności ( tylko za wersję wydrukowaną lub powieloną (siwz) za jej udostępnienie, w kasie JW2697 w Brzegu lub do NBP Oddział Okręgowy Opole, na konto nr 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 kwoty, która wynosi 12,20 zł. brutto . XI.Wszelkich informacji i odpowiedzi na zapytania ( skierowane tylko na piśmie do Zamawiającego ), dotyczących zamówienia jak i specyfikacji (siwz), udzielają : - st. chor. Roman Giętkowski - bud. Nr 2 pok. Nr 104, tel. (077 )4117833, fax. (077)4117218; - Pan Waldemar Kamion - bud. Nr 2 pok. Nr 9, tel.- fax. (077)4117313, fax. (077)4117218. XII. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 11 lutego 2008 r. do godz. 9.oo XIII. Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich złożenia, tj. 11 lutego 2008 r. , o godz. 11.00, w sali planowania ( bud. nr 2 pok. Nr 136 ), w sztabie JW2697 w Brzegu, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg. XIV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : - Cena brutto ( w PLN ) - 85 % - Termin realizacji zamówienia ( w dniach ) - 5 % - Gwarancje - 10 % XV. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . XVI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . XVII. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni . XVIII. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 1.870 zł. za całość zamówienia, w tym Cz.I - 330 zł., Cz.II - 420 zł., Cz.III - 250 zł., Cz.IV i V - po 270 zł., Cz.VI -75 zł., Cz.VII - 190 zł. oraz Cz.VIII - 65 zł., w przypadku składania ofert częściowych . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 . XIX. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej . XX. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów . XXI. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej . Dowódca JW2697

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 31.51.30.00 - Żarówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Oryginalny kod CPV: 34.31.23.00 - Chłodnice do pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.23.00 - Chłodnice do pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe Oryginalny kod CPV: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.40.00 - Koła, części i akcesoria Oryginalny kod CPV: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców Kod CPV wg słownika 2008: 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 1.870 zł. za całość zamówienia, w tym Cz.I - 330 zł., Cz.II - 420 zł., Cz.III - 250 zł., Cz.IV i V - po 270 zł., Cz.VI -75 zł., Cz.VII - 190 zł. oraz Cz.VIII - 65 zł., w przypadku składania ofert częściowych . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do NBP Oddział Okręgowy Opole, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 24 1010 1401 0011 9513 9120 0000 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. ), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt 8 ppkt. 1 a - c niniejszego ogłoszenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . 2.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Wykaz zrealizowanych zamówień na usługi w latach 2005 -2007, analogicznych jak przedmiotowe, w co najmniej trzech jednostkach organizacyjnych z podaniem wartości zamówienia, dat ich wykonania, nazw, adresów i numerów telefonów zleceniodawców . 2.Certyfikat lub Świadectwo zgodności na dostarczane części i akcesoria ( dotyczy tylko asortymentu, od którego jest ono wymagane ) . Dokumenty będą wymagane od Wykonawcy przy dostawie . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : 1.Formularz oferty ( zał. Nr 3 do siwz ) + Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz cenowy ( Zał. Nr 3-1 do siwz ) wraz z jego załącznikami od Nr 3-1.1 do Nr 3-1.8 . 2.Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy . 3.Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną, nie wymienioną w KRS lub EDG ), wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej . 4.Oryginału lub poświadczonej kserokopii dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
  • 3. Gwarancje - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 Brzeg, po wcześniejszym dokonaniu płatności (tylko za wersję drukowaną, powieloną) za jej udostępnienie ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ------------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ------------

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej ( bud. nr 2 pok. Nr 137 ) w JW2697 w Brzegu, ul.Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 11 lutego 2008 r. do godz. 9.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --------------

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Star 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Star 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tarpan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Honker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lublin II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lublin III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Star 944.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria samochodowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pojazdów samochodowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.51.30.00-5, 34.31.23.00-0, 34.31.21.00-8, 34.32.40.00-4, 34.32.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.