Ogłoszenie z dnia 2025-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124541/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowości 32
1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat@lodr-bratoszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa418246-3237-4dea-bd69-bbb4aba4085e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa418246-3237-4dea-bd69-bbb4aba4085e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089886/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi cateringowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Interwencja I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników– moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników, w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 136/DREiOŚ/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 600000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 246290,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych (usług dostawy i podania posiłku oraz zorganizowanie podczas przerwy w wykładach tzw. Serwisu kawowego) w trakcie realizacji operacji polegającej na wykonaniu zakresu rzeczowego operacji poprzez organizację i przeprowadzenie szkoleń podstawowych dla ostatecznych odbiorców szkoleń na obszarze województwa łódzkiego ( w ramach interwencji I.14.1.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników ( I.14.1.1) , w ramach PS WPR 2023-2027).
2. Szkolenia będą organizowane w okres realizacji od 1 kwietnia 2025 roku do końca 2025 roku.
3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55330000-2 - Usługi kawiarniane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257113,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247113,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life Anna Filipczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369894017
7.3.3) Ulica: Brzozowa 107
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257113,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Świadczenie usługi cateringowej zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 "Zielony Dinek" w Ząbkach
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Świadczenie usługi żywienia na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.