eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskWykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Przeworsk: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 21417 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5129 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych o określonych numerach i wzorach w ilości: Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych Liczba sztuk lub kompletów 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 5000 kompletów 2. Tablice samochodowe dwurzędowe 500 kompletów 3. Tablice na przyczepy jednorzędowe pojedyncze 300 sztuk 4. Tablice na przyczepy dwurzędowe pojedyncze 200 sztuk 5. Tablice motocyklowe 500 sztuk 6. Tablice ciągnikowe 500 sztuk 7. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe 5 kompletów 8. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe 5 kompletów 9. Tablice zabytkowe motocyklowe 2 sztuki 10. Tablice motorowerowe 500 sztuk 11. Wtórniki (wszystkie typy) i tablice indywidualne 200 sztuk UWAGA: Podane wyżej ilości zamawianych towarów są ilościami maksymalnymi szacunkowymi i mogą się w trakcie realizacji umowy zmniejszyć w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zostały określone na podstawie zużycia w oparciu o okres poprzednich 12 miesięcy. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych wyżej. 3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie: a) dostawa tablic rejestracyjnych do 5 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na koszt wykonawcy, b) (dostawa interwencyjna) - dostawa wtórników tablic rejestracyjnych oraz pojedynczych tablic - wymagany termin 1 - 2 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na koszt wykonawcy, c) odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż raz na kwartał na koszt wykonawcy. 4. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 ze zm.) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (j.t. Dz. U. z 2012r., poz. 585) oraz innymi przepisami w tym zakresie. 5. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane tablice - min. 3 lata. Zobowiązanie do udostępnienia/użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie jest przeznaczone dla jednego stanowiska. Wykonawca zapewni również przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia formularza zamówienia na wszystkie rodzaje tablic, na wtórniki, z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych (tzw. gospodarka numerami), aplikacja powinna umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic, - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, - wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach. Zamawiający posiada oprogramowanie: Windows XP Cechy sprzętu posiadanego przez zamawiającego: - procesor Pentium 2.4 MHz - 512 MB pamięci RAM, - 20 GB pojemność twardego dysku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony program dostosowany był do powyższych parametrów oraz było możliwe jego zainstalowanie i właściwe skonfigurowanie przy użyciu sprzętu i oprogramowania posiadanego przez zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH Tablitek Bogumił Sobota, ul. Żółkiewskiego 7A/3, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69106,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67982,62

  • Oferta z najniższą ceną: 67982,62 / Oferta z najwyższą ceną: 74810,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.