eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegWykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych.



Og³oszenie z dnia 2025-10-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT KO£OBRZESKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Ko³obrzegu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920794

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943533580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wachowska@powiat.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-36118f72-fe26-4a3e-a200-f63c4dd93128

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00468578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029826/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatkolobrzeski.ezamawiajacy.pl/pn/KOLOBRZEG/demand/239336/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatkolobrzeski.ezamawiajacy.pl/pn/KOLOBRZEG/demand/239336/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na stronie internetowej https://powiatkolobrzeski.ezamawiajacy.pl/.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj siê”.
c) Rejestracja konta nastêpuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
d) Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
4) Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez:
a) Akcjê „Zadaj pytanie” (przed przyst±pieniem do postêpowania). W celu zadania pytania zamawiaj±cemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane wykonawcy tj. nazwê i adres e-mail, temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka, wykonawca klika akcjê POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
b) Kafel „Wiadomo¶ci” (po przyst±pieniu do postêpowania) dostêpny w postêpowaniu. W celu wys³ania wiadomo¶ci do zamawiaj±cego klika na akcjê „Utwórz now± wiadomo¶æ” wype³nia temat oraz tre¶æ/przedmiot pytania, a nastêpnie klika akcjê „Wy¶lij”.
c) Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
d) Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.00003.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiaj±cego nastêpuj±cych tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników (a tak¿e tablic dla przyczep i tablic dodatkowych) wykonanych zgodnie z wymaganiami przepisów obowi±zuj±cych w okresie, na jaki zawarto umowê, w tym Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z 8.11.2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów okre¶laj±cym w Za³±czniku nr 12 szczegó³owe wymagania dla tablic rejestracyjnych oraz zakres i sposób ich badania, wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opis oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z 12.03.2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeñ oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracj± pojazdów:
1) Tablice samochodowe jednorzêdowe i dwurzêdowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
2) Tablice samochodowe jednorzêdowe: zwyczajne zmniejszone i tymczasowe dla pojazdu posiadaj±cego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej,
3) Tablice motocyklowe dwurzêdowe: zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i profesjonalne,
4) Tablice motorowerowe dwurzêdowe: zwyczajne, tymczasowe i profesjonalne.
2. Zamówienie obejmuje równie¿ odbiór z siedziby zamawiaj±cego, nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu, wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych oraz ich zniszczenie na koszt wykonawcy. Zniszczenie tablic ma uniemo¿liwiæ odczytanie ca³ego numeru i ich ponowne u¿ycie oraz obejmuje zagospodarowanie ich zgodnie z przepisami o odpadach.
3. Tablice maj± byæ dostarczane do siedziby zamawiaj±cego w opakowaniu, którego warto¶æ wliczona jest w cenê towaru, obejmuj±cym foliê ochronn± dla ka¿dego kompletu tablic i pakowanie kompletów kartonach.
4. Planowane ilo¶ci ca³ego zamówienia tablic wyszczególnionych w pkt 1 oraz ich wtórników a tak¿e tablic dla przyczep i tablic dodatkowych podane s± w tabeli kalkulacji cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 1a do SWZ. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zlecenia dostawy wiêkszej lub mniejszej ilo¶ci tablic w stosunku do planowanej je¿eli wynikaæ to bêdzie z zapotrzebowania i nie dojdzie do przekroczenia maksymalnej warto¶ci zamówienia. Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ z tego tytu³u ¿adne roszczenia. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zabezpiecza minimaln± warto¶æ zamówienia w wysoko¶ci 70 % maksymalnej warto¶ci zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ten lub ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, którzy odpowiadaj± za realizacjê danego zakresu przedmiotu zamówienia.

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostawie tablic rejestracyjnych przez okres co najmniej 6 miesiêcy w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 3000 szt.

Je¿eli dostawy, o których mowa w ww. warunku s± w trakcie wykonywania to na dzieñ z³o¿enia oferty musz± byæ realizowane przez co najmniej 6 miesiêcy, a ilo¶æ dostarczonych tablic rejestracyjnych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 3000 szt.

W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
2. Dodatkowe informacje dotycz±ce ww. warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dostawy okre¶lone w pkt 1 ppkt 2) musz± byæ wykonane w ramach dwóch oddzielnych umów,
2) je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 (wykaz dostaw), dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
3) korzystanie z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
a) wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych;
c) wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby do³±cza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 8 i 9 lit. a SWZ.
4) w odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 9 lit. b SWZ,

3. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, w stosunku do którego nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania w sytuacjach okre¶lonych w za³±czniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. wykazie podstaw wykluczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê: opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci); W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) kalkulacja cenowa, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
8) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wed³ug wzorów stanowi±cych za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ);
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
9) podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
10) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± zawarcia pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT na us³ugi i dostawy bêd±ce przedmiotem umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
4. Zmiany do umowy, o których mowa w ust. 2 i 3 mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca. Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego, sk³adaj±c pisemny wniosek, zawieraj±cy w szczególno¶ci:
1) opis propozycji zmiany;
2) uzasadnienie zmiany;
3) termin wykonania umowy.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian (zwiêkszenia albo zmniejszenia) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy.
6. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5 dokonana zostanie z uwzglêdnieniem poni¿ej wskazanych zasad:
1) pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia: 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy;
2) okresy, w których mo¿e nastêpowaæ zmiana wynagrodzenia wykonawcy: ka¿da kolejna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w niniejszym ustêpie, mo¿e nastêpowaæ po up³ywie ka¿dych kolejnych 6 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy („dzieñ zmiany” – to ka¿dy pierwszy dzieñ po up³ywie kolejnych 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy);
7. Sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia:
1) zmiana wynagrodzenia odbywa siê na pisemny wniosek Strony; Strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest uzasadniæ swój wniosek potwierdzaj±c wzrost lub spadek cen, o których mowa w pkt 2 poni¿ej;
2) Strony dokonaj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wykorzystaniem wska¼nika og³aszanego przez G³ówny Urz±d Statystyczny, w tym wska¼nika og³aszanego w informacjach sygnalnych – wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych dot. Us³ug (pot. inflacja) w miesi±cu, w którym przypada dzieñ zmiany w stosunku do wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych dot. us³ug na dzieñ zawarcia umowy, zw. dalej „wska¼nikiem
3) je¿eli wska¼nik, o którym mowa w pkt 2, bêdzie wynosi³ wiêcej ni¿ (+/-) 17%, wówczas dokonuje siê zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wed³ug poni¿szych zasad:
Wzm= (W-17)*0,5
gdzie:
Wzw – wska¼nik zmiany wynagrodzenia
W – wska¼nik
4) warto¶æ powsta³a zgodnie z pkt 3 stanowiæ bêdzie procentow± warto¶æ, o któr± to zostanie odpowiednio zwiêkszone (w przypadku wzrostu cen) lub zmniejszone (w przypadku spadku cen) wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 7;
5) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ustêpie: 5 % wynagrodzenia wskazanego pierwotnie, na podstawie oferty Wykonawcy,
8. W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci Strony zgodnie postanawiaj±, ¿e wynagrodzenie wyp³acone Wykonawcy przed dniem zmiany oraz wynagrodzenie nale¿ne za us³ugi jednostkowe wykonane przed dniem zmiany nie podlega modyfikacji; wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy po dniu zmiany nie podlega modyfikacji tak¿e w sytuacji, gdy zgodnie z postanowieniami Umowy powinno ono byæ wyp³acone przed dniem zmiany, a nale¿ne jest do wyp³aty po tym dniu w wyniku zw³oki Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy,
9. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w niniejszym paragrafie, obowi±zywaæ bêdzie od dnia zawarcia aneksu i bêdzie obejmowaæ wyrównanie za okres od dnia zmiany, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia wniosku, o którym mowa w ust. 7 pkt 1).
10. W przypadku wykonywania Umowy przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia tych podwykonawców na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie w sytuacji, gdy zawar³ z nimi umowy na us³ugi na okres przekraczaj±cy 6 miesiêcy, a jego wynagrodzenie zostanie zmienione zgodnie z tymi zasadami.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatkolobrzeski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.