Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Lubin: Projekt remontu ulicy Jagiełły w Ścinawie - droga powiatowa nr 1237D
Numer ogłoszenia: 211923 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie , ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8497287, fax. 076 8497289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt remontu ulicy Jagiełły w Ścinawie - droga powiatowa nr 1237D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi projektowe związane z remontem ulicy Jagiełły w Ścinawie od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z ul Mickiewicza - droga powiatowa nr 1237D o długości 850 m - polegające na: 1.Wykonaniu dokumentacji projektowej wszystkich branż (projektu budowlanego i projektu wykonawczego) po 5 kpl. 2. Wykonaniu kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót budowlanych oraz SST - 1 kpl. 3. Wykonaniu projektu organizacji ruchu na czas robót i docelowego - 5 egz. Powyższe opracowania przetworzone zostaną na wersję elektroniczną na nośniku CD-ROM do odczytu w aplikacjach Acrobat Reader 8.0 lub MS Office 2003-2007 lub późniejszych Zakres robót budowlanych, których ma dotyczyć dokumentacja projektowa obejmuje: profilowanie nawierzchni z uzupełnieniem ubytków lub frezowaniem wygarbień, odnowa nawierzchni bitumicznej, wykonanie zatok postojowych i autobusowych, remont chodników i zjazdów, regulacja wysokościowa urządzeń oraz odnowa terenów zielonych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej upzp, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o postępowaniu, realizację co najmniej 4 zakończonych zamówień polegających na projektowaniu dróg publicznych. 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 upzp, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów - metoda: spełnia/ nie spełnia. Zamawiający, działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 upzp, wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 upzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt 9 upzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: nazwy zadania i jego zamawiającego, okresu realizacji i wartości - zgodnie z Załącznikiem nr 2, 6. dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. 7. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 1 - Formularz ofertowy. 8. załącznik nr 3 - podwykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin pok. nr 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie przestrzenno - funkcjonalne miejscowości Gnojno m. in. nowo powstałego osiedla"
- Wykonanie dodatkowego zjazdu na posesję IMGW-PIB w Krakowie
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Jędrzejowie
- Wykonanie dokumentacji projektowych budowy infrastruktury drogowej na terenie Gminy Firlej
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.