To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Lubin: Projekt remontu ulicy Jagiełły w Ścinawie - droga powiatowa nr 1237D
Numer ogłoszenia: 242809 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 211923 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie, ul. Odrodzenia 26, Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8497287, fax 076 8497289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt remontu ulicy Jagiełły w Ścinawie - droga powiatowa nr 1237D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi projektowe związane z remontem ulicy Jagiełły w Ścinawie od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z ul Mickiewicza - droga powiatowa nr 1237D o długości 850 m - polegające na: 1.Wykonaniu dokumentacji projektowej wszystkich branż (projektu budowlanego i projektu wykonawczego) po 5 kpl. 2. Wykonaniu kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót budowlanych oraz SST - 1 kpl. 3. Wykonaniu projektu organizacji ruchu na czas robót i docelowego - 5 egz. Powyższe opracowania przetworzone zostaną na wersję elektroniczną na nośniku CD-ROM do odczytu w aplikacjach Acrobat Reader 8.0 lub MS Office 2003-2007 lub późniejszych Zakres robót budowlanych, których ma dotyczyć dokumentacja projektowa obejmuje: profilowanie nawierzchni z uzupełnieniem ubytków lub frezowaniem wygarbień, odnowa nawierzchni bitumicznej, wykonanie zatok postojowych i autobusowych, remont chodników i zjazdów, regulacja wysokościowa urządzeń oraz odnowa terenów zielonych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 74.23.22.00 - 74.23.22.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68066.92 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO PROJEKTOWE ADMAR ADRIAN RYNKAR
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO PROJEKTOWE ADMAR ADRIAN RYNKAR
- STUDIO PROJEKTOWE ADMAR Adrian Rynkar, KAMIENNA 28/3, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70000.00
- Oferta z najniższą ceną: 70000.00 oferta z najwyższą ceną: 70000.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.