Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6d6c37-043a-45f4-91f0-47d2e4c45a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125251/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://teatrwielki.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/496577/wykonanie-programu-funkcjonalno-uzytkowego-dla-realizacji-nastepujacych-zadan-inwestycyjnych-1-modernizacja-gornej-o-dolnej-mechaniki-sceny-glownej-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-oraz-2-modernizacja-gornej-i-dolnej-mechaniki-sceny-k
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem:
https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/496577/wykonanie-programu-funkcjonalno-uzytkowego-dla-realizacji-nastepujacych-zadan-inwestycyjnych-1-modernizacja-gornej-o-dolnej-mechaniki-sceny-glownej-w-teatrze-wielkim-operze-narodowej-w-warszawie-oraz-2-modernizacja-gornej-i-dolnej-mechaniki-sceny-k
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym https://teatrwielki.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV OPiW.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2) — dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki – Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa; tel.: +48 (22) 69 20 200; fax: +48 (22) 826 04 23
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej jest Inspektor Ochrony Danych, kontakt:
a) korespondencyjnie: Inspektor Ochrony Danych, Teatr Wielki-Opera Narodowa, Pl. Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa,
b) e-mail: iod@teatrwielki.pl;
2. Pozostałe informacje dot. RODO wskazane zostały w rodz. XXIX ust. 1 i 2 OPiW
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO:
a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO i powyżej w ust. 1 pkt 8 lit b), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników.
b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO i w powyżej w ust. 1 pkt 8 lit. c), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu Programu Funkcjonalno – Użytkowego, zwanego „PFU”, którego celem jest określenie wymagań i oczekiwań Zamawiającego wobec planowanych inwestycji: „Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie” oraz „Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Kameralnej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie”. Przedmiot zamówienia obejmuje, w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do Opisu Potrzeb i Wymagań (tj. Szczegółowym opisie potrzeb i wymagań na potrzeby wykonania PFU), m.in. wykonanie koncepcji, analiz, opinii oraz ekspertyz niezbędnych do precyzyjnego określenia szczegółowych wymagań, które umożliwią opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji wskazanych powyżej zadań inwestycyjnych, przy uwzględnieniu specyfiki obiektu i działalności instytucji.2. Opis potrzeb Zamawiającego zawarty został w załączniku nr 1 do OPiW pn. „Szczegółowy Opis Potrzeb i Wymagań” (zwany SOPiW).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora merytorycznego / Kierownika zespołu
4.3.7.) Kolejność kryterium: 2
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. technologii scenicznej
4.3.7.) Kolejność kryterium: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. automatyki i sterowania
4.3.7.) Kolejność kryterium: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, ustalone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej:
a) dwa (2) zamówienia, których przedmiotem było wykonanie usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. usługi polegającej na wykonaniu:
- programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) lub koncepcji (wielobranżowej) lub kompleksowej dokumentacji projektowej (wielobranżowej) dla inwestycji o wartości co najmniej 50.000 000,00 zł brutto każda,
- obejmujące modernizację (przebudowę) lub budowę technologii scenicznej (mechanika górna i dolna) obejmującej swoim zakresem co najmniej zapadnie sceniczne i sztankiety,
w obiektach, w których istotną rolę odgrywają parametry akustyczne takich jak: teatr, opera, sale koncertowe, filharmonia, sale widowiskowe;
b) jedno (1) zamówienie polegające na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) lub koncepcji (wielobranżowej) lub kompleksowej dokumentacji projektowej (wielobranżowej) dla inwestycji dotyczącej modernizacji (przebudowy) technologii scenicznej (mechaniki górnej i dolnej) obejmującej co najmniej zapadnie sceniczne i sztankiety, realizowanej w obiekcie, w którym istotną rolę odgrywają parametry akustyczne takim jak: teatr, opera, sale koncertowe, filharmonia, sale widowiskowe. Zamówienie to musiało być planowane w układzie etapowym, z uwzględnieniem prowadzenia prac przy zapewnieniu ciągłości funkcjonowania sceny lub z dopuszczalnym czasowym wyłączeniem sceny z użytkowania – nieprzekraczającym łącznie 6 miesięcy w danym roku realizacji.
2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą w charakterze Koordynatora merytorycznego / Kierownika zespołu, odpowiedzialną za nadzór nad całością opracowywania PFU, weryfikację jego spójności i zgodności z wymaganiami Zamawiającego ujętymi w OPiW;
b) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do projektowania, tj.: Architekt;
c) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do projektowania, tj.: Projektant konstrukcji;
d) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do projektowania, tj.: Projektant instalacji elektrycznych;
e) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do projektowania, tj.: Projektant instalacji sanitarnych;
g) co najmniej 1 osobą w charakterze Specjalisty/Specjalistki ds. technologii scenicznej;
h) co najmniej 1 osobą w charakterze Specjalisty/Specjalistki ds. technologii oświetlenia scenicznego;
i) co najmniej 1 osobą w charakterze Specjalisty/Specjalistki ds. systemów audiowizualnych;
j) co najmniej 1 osobą w charakterze Specjalisty/Specjalistki ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;
k) co najmniej 1 osobą w charakterze Specjalisty/Specjalistki ds. automatyki i sterowania.
Dokładne wymagania odnośne osób zostały sprecyzowane w rozdz. X ust. 1 pkt 4 OPiW. Ze względu na ograniczenia (maksymalnie 10.000 znaków, pełen opis nie mógł zostać wpisany do Ogłoszenia o zamówieniu).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Zamawiający wymagać będzie złożenia:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Wzór ww. oświadczenia stanowić będzie załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagać będzie złożenia:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowić będzie załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
*Okres wydłużony ze względu na specyfikę zamówienia i w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji.
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowić będzie załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zał. nr 4 do OPiW: Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – kryteria oceny ofertSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostaną określone po etapie negocjacji7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa prowadzonego postępowania, platforma eB2B
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 09:30
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
a) Doświadczenie Koordynatora merytorycznego / Kierownika zespołu (DK)b) Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. technologii scenicznej (STS)
c) Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. automatyki i sterowania (SA)
Opis stosowania ww. kryteriów zawarty został w rozdz. XXII OPiW
8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:
Informacje odnośnie wymagań, które nie podlegają negocjacjom zostały opisane w Szczegółowym Opisie Potrzeb i Wymagań.Wymagania w stosunku do zakresu PFU w ujęciu ogólnym obejmują w szczególności:
- zakres funkcji i standardów użytkowych – tj. wskazanie, jakie elementy muszą zostać uwzględnione w modernizacji, jakie mają pełnić funkcje oraz w jaki sposób powinny działać po realizacji Inwestycji,
- wymagania techniczne i jakościowe – określenie technologii, standardów materiałów oraz rozwiązań technicznych, które muszą zostać zastosowane, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz norm branżowych,
- warunki organizacyjne – przedstawienie wymagań dotyczących sposobu realizacji Inwestycji, w tym harmonogramu oraz etapowania prac oraz minimalizacji wyłączenia obiektu z użytkowania,
- efekty końcowe – zdefiniowanie oczekiwanych rezultatów po zakończeniu realizacji Inwestycji, w tym poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa użytkowania.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający planuje przeprowadzić negocjacje w drugiej połowie grudnia 2025 r. Ostateczny termin negocjacji zostanie przekazany Wykonawcom w dokumencie pn. Zaproszenie do udziału w negocjacjach.2. Negocjacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego.
3. Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, potwierdzą brak podstaw do wykluczenia ich oferty nie będą podlegały odrzuceniu (na podstawie Oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do OPiW) oraz którzy w otrzymają najwięcej punktów w następujących kryteriach oceny ofert:
a) Doświadczenie Koordynatora merytorycznego / Kierownika zespołu (DK)
b) Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. technologii scenicznej (STS)
c) Doświadczenie Specjalisty/Specjalistki ds. automatyki i sterowania (SA)
4. Do negocjacji Zamawiający zaprosi nie więcej niż 4 (czterech) Wykonawców. W przypadku gdy 2 (dwóch) lub więcej Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów, a ogólna liczba Wykonawców będzie większa niż 4 (cztery), Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach większą ilość Wykonawców, nie organizując tzw. dogrywki. W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone oferty niepodlegające odrzuceniu w liczbie mniejszej niż 4 (cztery), Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty (również tych, którzy nie otrzymają punktów w kryteriach oceny ofert, o których mowa w ust. 3). Zamawiający zastrzega jednak, że może również w takim przypadku unieważnić niniejsze postępowanie na podstawie art. 289 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający planuje przeprowadzić negocjacje wg schematu, polegającego na omówieniu zagadnień wskazanych w rozdz. XXII ust. 5 OPiW.
6. Zakres ten może ulec zmianie, rozszerzeniu lub uszczegółowieniu. Dokładny spis zagadnień zostanie przekazany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w negocjacjach.
7. Na podstawie negocjacji zostanie sporządzona Specyfikacja Warunków Zamówienia, która stanowić będzie doprecyzowanie / uzupełnienie informacji zawartych w OPiW.
8. Zamawiający zaprosi Wykonawców uczestniczących w negocjacjach do złożenia ofert ostatecznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa budynku użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2627S ul. Głównej w centrum Drogomyśla od km 0+330 do km 0+980.
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





