Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Bielsko-Biała: Dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 21178 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.biala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości wymienione w Załączniku nr 1 nie są wiążące i będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że wskazując typ jakiegoś produktu rozumie przez to określenie, że może to być zarówno wskazany produkt jak i produkt równoważny, zgodny z opisem równoważności. Realizacja przedmiotu zamówienia - artykułów biurowych - będzie następowała na podstawie zamówień, sukcesywnie składanych przez Zamawiającego (pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie), w terminie 48 godzin licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do poszczególnych placówek Zamawiającego mieszczących się na terenie miasta Bielska-Białej. Wykonawca zobowiązuje się do segregacji zamówionego towaru na poszczególne działy Ośrodka według załączonych zamówień, na których Zamawiający umieści dokładny adres i numer pokoju, do którego Wykonawca dostarczy towar. Wykonawca zobowiązuje się także do wystawiania odrębnych faktur dla każdego zamówienia, a także przywozu przedmiotu zamówienia na własny koszt. W przypadku braku możliwości, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dostarczenia wszystkich artykułów wskazanych w zamówieniu, Wykonawca wystawi fakturę tylko na faktycznie dostarczone artykuły..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.29.25.00 - Linijki 39.24.12.00 - Nożyczki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu, w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, która może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bielsko.biala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11
III piętro, pokój nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11 III piętro, pokój nr 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia "Cięcie pielęgnacyjne drzew na wysokości" w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą na potrzeby przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie kategorii CE prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
- ZAKUP MEBLI NA POTRZEBY SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- Wynajem autokarów oraz busów wraz z kierowcą do przewozu zespołów folklorystycznych podczas 62. Tygodnia Kultury Beskidzkiej oraz 34. Międzynarodowych Spotkań Folklorystycznych
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika oraz cieku w Parku Skarżyńskiego, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.