Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Krotoszyn: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 211198 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1 - 5 o wartości poniżej 200 tys. euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego, maksymalnie 20%zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 31.71.11.40-6, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Pakiet nr 2 - Wykonawca powinien posiadać i dołączyć do oferty do każdej pozycji z pakietu stosowne dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować. Pakiet nr 3 poz. 1, 2, 3 -Zamawiający wymaga aby wzierniki ginekologiczne posiadały oświadczenie producenta o braku ftalanów w swoim skladzie chemicznym. Wymagane oświadczenie należy dołączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY:1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn
Pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2 63 - 700 KROTOSZYN POKÓJ NR 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza wymienne , ze stali nierdzewnej, rysunek ostrza na opakowaniu w skali 1:1 , roz 10 - 24 ( 1 op. a 100 szt.) op. 210 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek z trzech dowolnych roz. po 3 szt. oraz jednego pustego opakowania z jednego z nadesłanych rozmiarów ostrzy. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - elektrody do elektrochirurgi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 85 cm2,pierścień ekwipotencjalny 23 cm2 szt. 300 2 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 168 cm2 szt. 300 3 Elektroda neutralna z przewodzącego silikonu powierzchnia kontaktowa 500 cm2 z gniazdem do podłączenia EKG, z kablem o długości 40 cm i 2 paskami gumowymi do mocowania elektrody szt. 5 4 Uchwyt elektrod monopolarnych wielorazowego użytku z 2 przyciskami szt. 8 5 Kabel do wielorazowych elektrod neutralnych , długość 4 m ,VIO, ICC, ACC Standard szt. 5 6 Kabel monopolarny do laparaskopu, długość 3 do 4 m ,VIO, ICC, ACC Standard szt. 8 7 Kabel łączący do elektrod neutralnych jednorazowych NESSY min .4 m szt. 3 8 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 15 cm szt. 6 9 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 10 cm szt. 6 10 Elektroda nożna 3,4 x 24 mm - prosta szt. 10 11 Elektroda szpatułkowa 3,4 x 24 mm elastyczna - prosta szt. 10 12 Elektroda szpatułkowa 2 x 6 mm prosta elastyczna długość 30 mm szt. 2 13 Elektroda bipolarna zakrzywiona, długość 16,5 szerokość końcówki 1 mm,tępa szt. 2 14 Elektroda bipolarna prosta, długość 19 cm szerokość końcówki 2,5 mm tępa szt. 2 15 Elektroda bipolarna zakrzywiona, długość 19 cm szerokość końcówki 2,5 mm, tępa szt. 2 Zamawiający dopuszcza : W.w. asortyment Zamawiający dopuszcza pod warunkiem jego kompatybilności z diatermią firmy ERBE, którą posiada Zamawiający. Wykonawca powinien posiadać i dołączyć do oferty do każdej pozycji z pakietu stosowne dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - jednorazowy sprzęt ginekologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny - mały sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. S dł. łyżki 8,5 cm szerokość łyżki 2 cm szt. 3 000 2. Wziernik ginekologiczny - średni sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. M szt. 6 000 3. Wziernik ginekologiczny - duży sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. L 300 4. Pinceta jednorazowego użytku plastikowa dł. 20 - 25 cm pakowana pojedyńczo, sterylna. szt. 400 5. Utrwalacz cytologiczny 150 ml szt. 15 6. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH COMBI, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 400 7. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 2 600 Zamawiający wymaga aby wzierniki ginekologiczne posiadały oświadczenie producenta o braku ftalanów w swoim skladzie chemicznym. Wymagane oświadczenie należy dołączyć do oferty. Zamawiający w poz. 7 -Szczoteczka do wymazów - ma na myśli szczoteczki umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji, które to szczoteczki według rekomendacji Ministerstwa Zdrowia zalecane są w programie profilaktyki raka szyjki macicy. Zamawiający w poz. 7 Szczoteczka do wymazów . wymaga szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych zgodych z zaleceniami Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Zamawiający w poz.6 i 7 -Szczoteczka do wymazów. nie żąda dołączenia do oferty wymaganych przez Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia i Polskie Towarzystwo Ginekologiczne wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych, Zamawiający chcąc prowadzić badania cytologiczne w ramach Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy zgodnie z oficjalnym stanowiskiem jego Organizatorów (Ministerstwo Zdrowia / Centralny Ośrodek Koordynujący) zaprezentowanym m.in. w opisie tego programu złożonym do Europejskiego Stowarzyszenia Raka Szyjki Macicy i zastosować się do Dyrektywy Europejskiej, wymaga szczoteczek cytologicznych wymienionych w tej Dyrektywie. Zamawiający wymaga aby wzierniki były pakowane pojedyńczo , oraz żąda dołączenia do oferty 2 szt. asortymentu z poz. 1, 6 i 7. Zamawiający dopuszcza aby wzierniki ginekologiczne były w opakowaniu typu: folia-papier. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - urologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley pediatryczny silikonowany,znakowany kolorem ch 8, ch 10 szt. 60 2 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 5-15 ml, znakowny kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 12, ch 14, ch 16 szt. 1 100 3 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 15-30 ml, znakowany kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 18, ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 3 200 4 Cewnik Foley trójdrożny, balon 5-10 lub 5-30 ml, silkonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 20 5 Cewniki dopęcherzowe typ Tiemann ch 8 - 26 szt. 250 6 Cewnik Nelaton ch 8 - 22 szt. 1 100 7 Cewnik Pezzera Ch 26 - 36 szt. 10 8 Worek do zbórki moczu, z zastawką antyrefluksową i zaworem spustowym, skalowany poj. 2000 ml ,łącznik schodkowy/stożkowy z zatyczką/nasadką, sterylny oraz dopuszcza się z bezigłowym portem do próbek szt. 10 000 9 Worek do próbek moczu dla dzieci uniwersalny (chłopców i dziewczynek) szt. 1 300 10 Zatyczka do cewników, sterylna, pakowana pojedyńczo posiadająca uchwyt motylkowy ( 1op. A 100 szt.) op. 14 11 Cewnik silikonowy zewnętrzny dla mężczyzn 1 - częściowy typu ULTRA FLEX roz.25, 29, 32, 36, 41mm szt. 50 12 Wieszak uniwersalny z tworzywa do worków urologicznych szt. 250 Przez opakowanie podwójne Zamawiajacy rozumie pakowanie w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra ch 8, ch 10, ch 12, 30 x 13 szt. 45 2 Dren Kehra ch 14, ch 16, ch 18, ch 20, ch 22, ch 24 , 50 x 16 szt. 35 3 Dreny sterylne typ REDON ch 10 - 18 o dł. 700 mm. szt. 1 400 4 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny szt. 1 500 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z końcówką typ Yankauer. Kanka zgięta, perforowana z 4 otworami, wyposażona w przezroczystą, użebrowaną rączkę.Dren o długości min. 200 cm, średnicy 8 mm, profilowany, antyzagięciowy z uniwersalnymi łącznikami. Zestaw sterylny pakowany podwójnie. szt. 1 500 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego, sterylny, z końcówka typ Pool, kanka zgięta o średnicy zewn. 8/6 mm i długości min.250 mm. Dren łączący o średnicy zewn.6 mm i długości min. 200 cm. Dren profilowany, zabezpieczajacy przed jego załamaniem. szt. 50 7 Wąż do ssaka /dren łączący do odsysania/ - o długści od 1,5 - 2 m., średnicy wew. 5-8 mm, profilowany, antyzgięciowy z uniwersalnymi łącznikami, sterylny opakowanie podwójne. Wyposażony dodatkowo w męski, prosty łącznik. szt. 1 550 8 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem szt. 1 100 9 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem szt. 500 10 Dren do jamy otrzewnej lateks ch. 22 - 24 szt. 30 11 Dren do jamy otrzewnej silikonowany lub silikonowy ch. 22 - 36 szt. 500 12 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -10 szt. 350 13 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 12 - 22 ch szt. 800 14 Zgłębnik PUR z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem ch 10 - 12/110 cm szt. 120 Zamawiający wymaga : poz.3 drenu Redona pakowanego na wprost. poz. 12 do 14 zaoferowania asortymentu bez ftalanów. Zamawiający dopuszcza : poz.8 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 150ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz posiadające kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 9 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 600 ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz mogą posiadać kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 12 cewniki do długoterminowego utrzymania oraz cewniki które mogą posiadać linię kontrastową RTG wzdłuż całej swej długości oraz znaczniki głębokości min. od 5 do 35cm, co ułatwia prawidłową identyfikację ich położenia. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Remont chodników w Zalesiu Małym i Zalesiu Wielkim, Gmina Kobylin.
- Modernizacja ul. Wrocławskiej w Sulmierzycach (odcinek od DW 444 do skrzyżowania ul. Uciechowska-Zielezińskiego)
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
- Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP25/A/12/2025
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.