Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Zduńska Wola: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Numer ogłoszenia: 210727 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi , ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8245656, fax. 043 8246166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz z posesji zamawiającego odpadów komunalnych ich przekazanie oraz składowanie na składowisku, z którego zarządzającym wykonawca ma podpisaną umowę zezwalającą na przewóz i składowanie odpadów z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, zlokalizowanym najbliżej miejsca wytworzenia odpadów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy). 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy). 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA przez komisję przetargową powołaną przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie podpisane własnoręcznie przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo ustanowionego pełnomocnika. 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie wójta/ burmistrza/ prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie Ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 - art. 7 ust 5 i 6). Gminne jednostki organizacyjne prowadzące na obszarze własnej gminy w/w działalność nie mają obowiązku uzyskiwania zezwolenia. 5. Zezwolenie starosty właściwego ze względu ma siedzibę prowadzącego działalność na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 - art. 81 ust. 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktur - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS II Oddział w Łodzi, ul.Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 207 lub 200.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS II Oddział w Łodzi, ul.Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 207 lub 200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku II Oddziału ZUS w Łodzi, Zduńska Wola ul. J.Kilińskiego 7/11 i 24 (budynek A i B)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych przy budynkach A i B w pojemnikach o pojemności 7 m3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby jego opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 4) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.12.2008 do 31.12.2011 r. 2) pojemniki w ilości 2 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce ich ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz posortowanej makulatury, papieru i odpadów papierowych wytworzonych w budynku A i B, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich wywozu przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Koszty wywozu odpadów papierowych ponosić będzie wykonawca w zamian za nieodpłatny odbiór makulatury..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektoratu ZUS Łódź, ul. Łęczycka 70B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 2) Pojemniki w ilości 4 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce ich ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz posortowanej makulatury, papieru i odpadów papierowych po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich wywozu przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Koszty wywozu odpadów papierowych ponosić będzie wykonawca w zamian za nieodpłatny odbiór makulatury. 4) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.01.2009 do 31.12.2011 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektoratu ZUS Pabianice, ul. Kościuszki 31..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 2) Pojemniki w ilości 2 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce ich ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz posortowanej makulatury, papieru i odpadów papierowych, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich wywozu przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Koszty wywozu odpadów papierowych ponosić będzie wykonawca w zamian za nieodpłatny odbiór makulatury. 4) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.01.2009 do 31.12.2011 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku Biura Terenowego ZUS Wieruszów, ul. Fabryczna 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz odpadów składowanych w pojemniku o pojemności 110 dm3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 2) Pojemnik w ilości 1 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce jego ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.01.2009 do 31.12.2011 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku Biura Terenowego ZUS Poddębice, ul. Narutowicza 6A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny odpadów składowanych w pojemniku o pojemności 1,1 m3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 2) Pojemnik w ilości 1 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce jego ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.01.2009 do 31.12.2011 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektorat ZUS Wieluń, ul. 3 maja 7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca zapewni systematyczny odpadów składowanych w pojemnikach o pojemności 1,1 m3 po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich opróżnienia przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 2) Pojemniki w ilości 2 szt. zapewni wykonawca i uzgodni z zamawiającym miejsce ich ustawienia. Koszty udostępnienia pojemników powinny być uwzględnione w cenie wywozu nieczystości. 3) Wykonawca zapewni systematyczny wywóz posortowanej makulatury, papieru i odpadów papierowych, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu potrzeby ich wywozu przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Koszty wywozu odpadów papierowych ponosić będzie wykonawca w zamian za nieodpłatny odbiór makulatury. 4) Termin realizacji zamówienia - sukcesywnie po podpisaniu umowy od 01.01.2009 do 31.12.2011 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktur - 10
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Przebudowa, modernizacja i adaptacja budynku przy ul. Piwnej 8a na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2026
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2026 r.
- Sukcesywny zakup paliw na stacjach benzynowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





