To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Olkusz: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie.
Numer ogłoszenia: 210373 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177725 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z przedmiarem robót - załączniki nr 5-7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę fragmentów rurociągu stalowego, zakup i montaż jednego kompletu kolektora słonecznego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz wymianę wymiennika ciepła z podłączeniem do istniejącej instalacji c. w. u. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji; niewyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia oraz utrudnień związanych z pracą w czynnym budynku szkoły. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę mają jedynie znaczenie pomocnicze w celu uzyskania poglądowego obrazu dotyczącego zasad i podstaw kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego. Kosztorysy te nie podlegają ocenie pod względem zgodności z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową i nie mogą być przesłanką do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia za zakres robót nieujęty w ofercie, a którego wykonanie wynika z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Zespołu Szkół w Bukownie i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynku; godziny pracy trzeba będzie uzgadniać z dyrektorem szkoły lub Kierownikiem administracyjnym. Wykonawca dostarczy, po zakończeniu robót, rozliczenie zużycia wody i energii elektrycznej. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż. na terenie wykonywanych robót. Z uwagi na fakt, że jest to czynny budynek oświaty - szkoła, należy zachować szczególną ostrożność w czasie wykonywania prac. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót: min. 2 lata..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40047.17 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
GREŃ JÓZEF PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE INSTAL GREŃ'
- PPHU Instal Greń Józef Greń, ul. W. Krząszcza 22, 43-436 Górki Wielkie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40047.17
- Oferta z najniższą ceną: 40047.17 oferta z najwyższą ceną: 69701.08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepką
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa oleju napędowego w 2026 i w 2027 roku do zbiorników będących własnością Zarządu Drogowego w Olkuszu znajdujących się w Obwodach Drogowo Mostowych Nr 1 w Olkuszu i Nr 2 w Trzyciążu.
- Zakup koparki kołowo-obrotowej do wykorzystania na zadania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej - II postępowanie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Starostwa Powiatowego w Olkuszu".
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- Zagospodarowanie nieruchomości gminnej o nr ewid. gruntów 98/25 obręb 0002 Myślibórz
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





