eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszModernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Olkusz: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie.
Numer ogłoszenia: 210373 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177725 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z przedmiarem robót - załączniki nr 5-7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę fragmentów rurociągu stalowego, zakup i montaż jednego kompletu kolektora słonecznego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz wymianę wymiennika ciepła z podłączeniem do istniejącej instalacji c. w. u. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji; niewyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia oraz utrudnień związanych z pracą w czynnym budynku szkoły. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę mają jedynie znaczenie pomocnicze w celu uzyskania poglądowego obrazu dotyczącego zasad i podstaw kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego. Kosztorysy te nie podlegają ocenie pod względem zgodności z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową i nie mogą być przesłanką do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia za zakres robót nieujęty w ofercie, a którego wykonanie wynika z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Zespołu Szkół w Bukownie i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynku; godziny pracy trzeba będzie uzgadniać z dyrektorem szkoły lub Kierownikiem administracyjnym. Wykonawca dostarczy, po zakończeniu robót, rozliczenie zużycia wody i energii elektrycznej. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż. na terenie wykonywanych robót. Z uwagi na fakt, że jest to czynny budynek oświaty - szkoła, należy zachować szczególną ostrożność w czasie wykonywania prac. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót: min. 2 lata..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40047.17 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Instal Greń Józef Greń, ul. W. Krząszcza 22, 43-436 Górki Wielkie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40047.17
  • Oferta z najniższą ceną: 40047.17 oferta z najwyższą ceną: 69701.08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.