Ogłoszenie z dnia 2025-11-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego z zabudową siatkową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061641562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego, 43
1.5.2.) Miejscowość: Kurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk-kurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-kurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11989021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego z zabudową siatkową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd5fcd15-e573-454e-a8ac-34898cfe3524
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego kategorii N2 z zabudową siatkową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych.
4. Wykonawca, wraz z pojazdem zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów do rejestracji pojazdu (w tym świadectwa homologacji) oraz instrukcji obsługi, książki gwarancyjnej.
5. Poza tym:
1) Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdów i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego, nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego w zakresie autoryzowanego serwisu podwozia.
2) Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy, bez ograniczenia przebiegu, wynosi 24 miesiące
3) Minimalny okres gwarancji na podwozie i zabudowę – 24 miesiące.
4) Minimalny okres gwarancji na baterie trakcyjne/akumulator i silnik elektryczny – 60 miesięcy lub 200 000 km.
5) Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego pojazdu do siedziby Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji, napraw w terminie wyznaczonym w porozumieniu z Zamawiającym.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w pojeździe urządzeń systemu GPS lub innego systemu monitorującego pracę pojazdu, bez utraty gwarancji producenta pojazdu.
8) Po dostarczeniu pojazdu wraz ze wszelkimi wymaganymi dokumentami Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji pojazdu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34136000-9 - Samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374633,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374633,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374633,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-VAN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664 214 59 73
7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zabudowa siatkowa - produkcja. Dane podwykonawcy: ROMCAR Żołądź i Wspólnicy
Sp. J. Machowa 110A 39-220
Pilzno NIP: 872-241-52-17
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374633,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch pojazdów dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- "Zakup 18 osobowego busa do transportu osób wymagających wsparcia".
- Dostawa samochodów służbowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- "Dostawa samochodów z wyposażeniem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025".
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





