Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Olkusz: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie.
Numer ogłoszenia: 177725 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzła CO i C.W.U. wspomaganego układem Solarnym w budynku Zespołu Szkól na Skałce w Bukownie. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z przedmiarem robót - załączniki nr 5-7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę fragmentów rurociągu stalowego, zakup i montaż jednego kompletu kolektora słonecznego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz wymianę wymiennika ciepła z podłączeniem do istniejącej instalacji c. w. u. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji; niewyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia oraz utrudnień związanych z pracą w czynnym budynku szkoły. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, kosztorysy ofertowe sporządzone przez Wykonawcę mają jedynie znaczenie pomocnicze w celu uzyskania poglądowego obrazu dotyczącego zasad i podstaw kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego. Kosztorysy te nie podlegają ocenie pod względem zgodności z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową i nie mogą być przesłanką do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia za zakres robót nieujęty w ofercie, a którego wykonanie wynika z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Zespołu Szkół w Bukownie i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynku; godziny pracy trzeba będzie uzgadniać z dyrektorem szkoły lub Kierownikiem administracyjnym. Wykonawca dostarczy, po zakończeniu robót, rozliczenie zużycia wody i energii elektrycznej. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż. na terenie wykonywanych robót. Z uwagi na fakt, że jest to czynny budynek oświaty - szkoła, należy zachować szczególną ostrożność w czasie wykonywania prac. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót: min. 2 lata..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wodociągowo - kanalizacyjnej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - zrealizowali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto wraz z odpowiednimi referencjami; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności wodociągowo - kanalizacyjnej - odnoszącej się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 4. Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - odnoszące się do osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze, złożoności i zakresie robót porównywalnych do niniejszego zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2 32-300 Olkusz - pokój nr 53.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2 32-300 Olkusz - pokój nr 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepką
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa oleju napędowego w 2026 i w 2027 roku do zbiorników będących własnością Zarządu Drogowego w Olkuszu znajdujących się w Obwodach Drogowo Mostowych Nr 1 w Olkuszu i Nr 2 w Trzyciążu.
- Zakup koparki kołowo-obrotowej do wykorzystania na zadania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej - II postępowanie
- Remont poszycia dachu garażu bojowego i remontowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu w ramach Programu OLiOC
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





