eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Więcbork: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę
Numer ogłoszenia: 209533 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół - Gimnazjum w Więcborku i Zespołu Szkół Gimnazjum w Sypniewie w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zakres dostawy obejmuje: I. Tablica multimedialna - szt. 2 Parametry: - optyczna, - ekran dotykowy, - przekątna 80 cali, - format obrazu - 4:3, - rozdzielczość - 32768x32768, - prędkość kursora - 60 punktów / sekundę, - czas reakcji: <8ms, - dokładność odczytu - 4 mm, - powierzchnia - magnetyczna, matowa, suchościeralna, - oprogramowanie pozwalające na współpracę z dowolnym zewnętrznym oprogramowaniem edukacyjnym (dla utrzymania standardów systemów informatycznych w placówce wymagany jest system Microsoft Windows), - sposób obsługi: pisak bez konieczności stosowania baterii, palec, dowolny wskaźnik, - możliwość symultanicznej pracy dwóch osób, - oprogramowanie pozwalające na współpracę z dowolnym zewnętrznym oprogramowaniem edukacyjnym; Wyposażenie: - dwa zestawy pisaków, - zestaw okablowania (lub połączenie bezprzewodowe z Internetem i komputerami). II. Projektor multimedialny - szt. 2 Parametry: - rozdzielczość: 1280x800, - format obrazu - 4:3, 16:9, 16:10, - wejście HDMI, -projektor do celów szkolnych, Wyposażenie: - zestaw kabli łączących z komputerem przenośnym. III. Multimedialne programy edukacyjne na tablice - szt. 2: - oprogramowanie na poziomie gimnazjum, - obejmujące treści edukacyjne z zakresu co najmniej matematyki, biologii, chemii, historii oraz języka angielskiego. IV. Laptop z oprogramowaniem - szt. 2 Parametry: - przekątna min. 15 cali, - dysk min. 500 GB, - 8 MB RAM, - z oprogramowaniem biurowym - dla utrzymania standardów systemów informatycznych w placówce wymagany jest system Microsoft Office, przy czym dopuszcza się rozwiązania równoważne oferujące pełną kompatybilność z Microsoft Office. Pełna kompatybilność oznacza, iż dokumenty utworzone w programach z pakietu Microsoft Office wykorzystywane przez Zamawiającego a wyświetlane, uruchamiane, zapisywane i drukowane w oferowanym rozwiązaniu równoważnym nie będą wymagały żadnej dodatkowej ingerencji, tj. zachowany będzie pierwotny format, układ tekstu, tabel. - procesor, który w teście PASSMARK (AVERAGE CPU MARK) osiąga co najmniej 4000 punktów, - grafika dedykowana, - kompatybilny komercyjny program biurowy, - matryca LED, - obsługa standardu 802.11n, - czytnik kart pamięci, - HDMI, - USB 3.0 x3. V. Mikroskop (na zajęcia z biologii) - szt. 2: - okular WF10x, - zakres powiększeń 40-1000x, - obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x, 100x, - kondensor N.A. 1,25 z przysłoną irysową, - oświetlenie diodowe LED, - wbudowany zasilacz, - pokrowiec. VI. Ekran rozwijany - szt. 2: - rozwijany elektrycznie, - mocowanie do sufitu lub ściany, - wymiary 186x140. UWAGA: Jakiekolwiek nazwy własne użyte w specyfikacji są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego o obecnych standardach rynkowych i mają one na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Składając ofertę na produkt równoważny, Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne. 3. Wszystkie dostarczone sztuki sprzętu muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 4. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 5. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. 6. W cenie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć zapoznanie wyznaczonego pracownika danej placówki ze sprzętem. 7. Dostawa musi nastąpić nie później niż w ciągu 10 dni od podpisania umowy. 8. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: - Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Więcborku, ul. Al. 600-lecia 4, 89-410 Więcbork, - Zespół Szkół Gimnazjum w Sypniewie, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wykaz oferowanych produktów jako załącznik do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia na skutek: - zmiany podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia: - Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.