eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceStała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach oraz odbiór, transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Katowice: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach oraz odbiór, transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa.
Numer ogłoszenia: 209162 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, fax 0-32 6047713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach oraz odbiór, transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - OCHRONA 1.Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach: - Plac Wolności 10 w Katowicach, - ul. Warszawska 45-47 w Katowicach, włącznie z oficyną Warszawska 45A, - ul. Gliwicka 181 w Katowicach, pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. PAKIET 2 - INKASO 2. Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane we Wzorze umowy na świadczenie usług inkaso, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: PAKIET 1 - OCHRONA 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. spełniają warunki podmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj.; 1) posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2) wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na ochronie obiektów użyteczności publicznej w systemie całodobowym przez minimum 5 stanowisk ochrony przez całą dobę; 3) dysponują co najmniej 30 osobami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadającymi licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia; 4) w ostatnich 2 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, osiągnęli obrót nie mniejszy niż 500.000,00 zł w każdym roku obrotowym; 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. PAKIET 2 - INKASO 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. spełniają warunki podmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj.; 1) posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym transportowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2) wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę trwającą przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegającą na transportowaniu własnym samochodem, przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych, w formie Inkasa lub innych przedmiotów wartościowych; 3) dysponują co najmniej 10 osobami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadającymi licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia; 4) w okresie ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, osiągnęli obrót nie mniejszy niż 200.000,00 zł w każdym roku obrotowym. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia : PAKIET 1 - OCHRONA 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla pakietu 1 - OCHRONA : 1.1 oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.7 aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 1.8 wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenia zamówienia co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na całodobowej ochronie przez minimum 5 stanowiska ochrony obiektów użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał co najmniej następujące dane : - datę wystawienia dokumentu, - oznaczenie odbiorcy usług, - adres odbiorcy usług, - określenie terminu realizacji umowy w miesiącach, latach lub w inny sposób, tak, aby można było w sposób jednoznaczny określić dwunastomiesięczną ciągłość świadczenia usługi - liczbę stanowisk całodobowej ochrony, - podpis osoby reprezentującej odbiorcę usług - pieczęć odbiorcy 1.9 wykaz co najmniej 30 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracowników ochrony przez wszystkie osoby wskazane w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Do każdego pracownika wpisanego w wykaz musi być dołączona kserokopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ dokumentu potwierdzającego posiadania licencji. 1.10 bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności sporządzone za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.11 polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z ochroną mienia. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. PAKIET 2 - INKASO 2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla pakietu 2 - INKASO : 2.1 oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.5 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy :, a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.7 aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2.8 wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług (co najmniej 1), trwających przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegających na transportowaniu własnym samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych, wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał co najmniej następujące dane : - datę wystawienia dokumentu, - oznaczenie odbiorcy usług, - adres odbiorcy usług, - określenie terminu realizacji umowy w miesiącach, latach lub w inny sposób, tak, aby można było w sposób jednoznaczny określić dwunastomiesięczną ciągłość świadczenia usługi - liczbę stanowisk całodobowej ochrony, - podpis osoby reprezentującej odbiorcę usług, - pieczęć odbiorcy 2.9 wykaz co najmniej 10 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje, pracowników ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracowników ochrony przez wszystkie osoby wskazane w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Do każdego pracownika wpisanego w wykaz musi być dołączona kserokopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ dokumentu potwierdzającego posiadania licencji. 2.10 bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności sporządzone za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.11 polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z transportowaniem lub konwojowaniem wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. UWAGA!!!! Wykonawcy składający ofertę na dwa pakiety składają dokumenty w jednym egzemplarzu tzn. w taki sposób, aby nie dochodziło do dublowania dokumentów Wykonawcy składający ofertę na pakiet 1 lub 2 składają dokumenty tylko wymagane dla danego pakietu. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, 2.2, 2.3, 2.4, 2.6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. 1.5 i 2.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8) ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, ul.Mickiewicza 29, Katowice, VI piętro pok.64..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, plac Wolności 10, 40-078 Katowice, pok. 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - OCHRONA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - INKASO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.