eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinWydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Radlin: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 20848 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 1: 1) Potwierdzenie odbioru wg KPA samoprzylepne z perforacją; 2) Karta urlopowa druk samokopiujący Os-330.S; 3) Numerowana opłata targowa po 1,50; 4) Numerowana opłata targowa po 2,50; 5) Kwitariusz przychodowo-ewidencyjny z numeracją samokopiujący; 6) Likwidacja środka trwałego, przedmiotu nietrwałego; 7) Przyjęcie środka trwałego; 8) Protokół przekazania-przejęcia środka trwałego; 9) Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1; 10) Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1; 11)Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1; 12) Dane o nieruchomościach ZN-1/A; 13) Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B; 14) Deklaracja na podatek od środków transportu DT-1; 15) Załącznik do deklaracji DT-1/A; 16) Oświadczenie; 17) Zaświadczenie; 18) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego; 19) Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego; 20) Wniosek o wydanie dowodu osobistego; 21) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego; 22) Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące; 23) Zgłoszenie pobytu stałego; 24) Odpis skrócony aktu urodzenia (wielojęzyczny); 25) Odpis skrócony aktu małżeństwa (wielojęzyczny); 26) Odpis skrócony aktu zgonu (wielojęzyczny); 27) Odpis skrócony aktu małżeństwa (do użytku wewnętrznego ewidencji ludności); dla zadania nr 2 1) Życzenia dla Jubilatów obchodzących 50-lat pożycia małżeńskiego; 2) Życzenia dla małżonków zawierających związek małżeński; 3) Dyplom dla zawierających związek małżeński; 4) Oprawa do Dyplomu dla zawierających związek małżeński; 5) Dyplom dla zawierających związek małżeńsk; 6) Oprawa do Dyplomu dla osób zawierających związek małżeński; 7) Dyplom dla Panów obchodzących 100-lecie urodzin; 8) Oprawa do dyplomu dla Panów obchodzących 100 -lecie urodzin; 9) Dyplom dla Pań obchodzących 100-lecie urodzin; 10) Oprawa do dyplomu dla Pań obchodzących 100 -lecie urodzin Szczegółowy opis w SIWZ Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu przedmiotu zamówienia do UM Radlin wraz z rozładunkiem. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Urzędu Miasta Radlin..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości udzielonego zamówienia publicznego w przedmiocie wykonania usług drukarskich wyszczególnionych w postępowaniu tj. Formularzy, druków, dyplomów, życzeń oraz opraw.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: a) w zakresie zadania 2 warunkiem przystąpienia do wytworzenia przedmiotu zamówienia jest konsultacja przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej - oświadczenie w druku oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 301 Sekretariat II pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk i dostawa druków i formularzy w 2014 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 1: 1) Potwierdzenie odbioru wg KPA samoprzylepne z perforacją; 2) Karta urlopowa druk samokopiujący Os-330.S; 3) Numerowana opłata targowa po 1,50; 4) Numerowana opłata targowa po 2,50; 5) Kwitariusz przychodowo-ewidencyjny z numeracją samokopiujący; 6) Likwidacja środka trwałego, przedmiotu nietrwałego; 7) Przyjęcie środka trwałego; 8) Protokół przekazania-przejęcia środka trwałego; 9) Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1; 10) Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1; 11)Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1; 12) Dane o nieruchomościach ZN-1/A; 13) Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B; 14) Deklaracja na podatek od środków transportu DT-1; 15) Załącznik do deklaracji DT-1/A; 16) Oświadczenie; 17) Zaświadczenie; 18) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego; 19) Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego; 20) Wniosek o wydanie dowodu osobistego; 21) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego; 22) Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące; 23) Zgłoszenie pobytu stałego; 24) Odpis skrócony aktu urodzenia (wielojęzyczny); 25) Odpis skrócony aktu małżeństwa (wielojęzyczny); 26) Odpis skrócony aktu zgonu (wielojęzyczny); 27) Odpis skrócony aktu małżeństwa (do użytku wewnętrznego ewidencji ludności) Szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk i dostaw życzeń, dyplomów oraz opraw do dyplomów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 2 1) Życzenia dla Jubilatów obchodzących 50-lat pożycia małżeńskiego; 2) Życzenia dla małżonków zawierających związek małżeński; 3) Dyplom dla zawierających związek małżeński; 4) Oprawa do Dyplomu dla zawierających związek małżeński; 5) Dyplom dla zawierających związek małżeńsk; 6) Oprawa do Dyplomu dla osób zawierających związek małżeński; 7) Dyplom dla Panów obchodzących 100-lecie urodzin; 8) Oprawa do dyplomu dla Panów obchodzących 100 -lecie urodzin; 9) Dyplom dla Pań obchodzących 100-lecie urodzin; 10) Oprawa do dyplomu dla Pań obchodzących 100 -lecie urodzin Szczegółowy opis w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.