Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Radlin: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 20848 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawa druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2014 r. z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 1: 1) Potwierdzenie odbioru wg KPA samoprzylepne z perforacją; 2) Karta urlopowa druk samokopiujący Os-330.S; 3) Numerowana opłata targowa po 1,50; 4) Numerowana opłata targowa po 2,50; 5) Kwitariusz przychodowo-ewidencyjny z numeracją samokopiujący; 6) Likwidacja środka trwałego, przedmiotu nietrwałego; 7) Przyjęcie środka trwałego; 8) Protokół przekazania-przejęcia środka trwałego; 9) Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1; 10) Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1; 11)Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1; 12) Dane o nieruchomościach ZN-1/A; 13) Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B; 14) Deklaracja na podatek od środków transportu DT-1; 15) Załącznik do deklaracji DT-1/A; 16) Oświadczenie; 17) Zaświadczenie; 18) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego; 19) Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego; 20) Wniosek o wydanie dowodu osobistego; 21) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego; 22) Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące; 23) Zgłoszenie pobytu stałego; 24) Odpis skrócony aktu urodzenia (wielojęzyczny); 25) Odpis skrócony aktu małżeństwa (wielojęzyczny); 26) Odpis skrócony aktu zgonu (wielojęzyczny); 27) Odpis skrócony aktu małżeństwa (do użytku wewnętrznego ewidencji ludności); dla zadania nr 2 1) Życzenia dla Jubilatów obchodzących 50-lat pożycia małżeńskiego; 2) Życzenia dla małżonków zawierających związek małżeński; 3) Dyplom dla zawierających związek małżeński; 4) Oprawa do Dyplomu dla zawierających związek małżeński; 5) Dyplom dla zawierających związek małżeńsk; 6) Oprawa do Dyplomu dla osób zawierających związek małżeński; 7) Dyplom dla Panów obchodzących 100-lecie urodzin; 8) Oprawa do dyplomu dla Panów obchodzących 100 -lecie urodzin; 9) Dyplom dla Pań obchodzących 100-lecie urodzin; 10) Oprawa do dyplomu dla Pań obchodzących 100 -lecie urodzin Szczegółowy opis w SIWZ Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu przedmiotu zamówienia do UM Radlin wraz z rozładunkiem. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Urzędu Miasta Radlin..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości udzielonego zamówienia publicznego w przedmiocie wykonania usług drukarskich wyszczególnionych w postępowaniu tj. Formularzy, druków, dyplomów, życzeń oraz opraw.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: a) w zakresie zadania 2 warunkiem przystąpienia do wytworzenia przedmiotu zamówienia jest konsultacja przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej - oświadczenie w druku oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin pok. 301 Sekretariat II pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk i dostawa druków i formularzy w 2014 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 1: 1) Potwierdzenie odbioru wg KPA samoprzylepne z perforacją; 2) Karta urlopowa druk samokopiujący Os-330.S; 3) Numerowana opłata targowa po 1,50; 4) Numerowana opłata targowa po 2,50; 5) Kwitariusz przychodowo-ewidencyjny z numeracją samokopiujący; 6) Likwidacja środka trwałego, przedmiotu nietrwałego; 7) Przyjęcie środka trwałego; 8) Protokół przekazania-przejęcia środka trwałego; 9) Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1; 10) Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1; 11)Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1; 12) Dane o nieruchomościach ZN-1/A; 13) Dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B; 14) Deklaracja na podatek od środków transportu DT-1; 15) Załącznik do deklaracji DT-1/A; 16) Oświadczenie; 17) Zaświadczenie; 18) Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego; 19) Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego; 20) Wniosek o wydanie dowodu osobistego; 21) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego; 22) Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące; 23) Zgłoszenie pobytu stałego; 24) Odpis skrócony aktu urodzenia (wielojęzyczny); 25) Odpis skrócony aktu małżeństwa (wielojęzyczny); 26) Odpis skrócony aktu zgonu (wielojęzyczny); 27) Odpis skrócony aktu małżeństwa (do użytku wewnętrznego ewidencji ludności) Szczegółowy opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk i dostaw życzeń, dyplomów oraz opraw do dyplomów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi następujący zakres wydruku i dostawy: dla zadania nr 2 1) Życzenia dla Jubilatów obchodzących 50-lat pożycia małżeńskiego; 2) Życzenia dla małżonków zawierających związek małżeński; 3) Dyplom dla zawierających związek małżeński; 4) Oprawa do Dyplomu dla zawierających związek małżeński; 5) Dyplom dla zawierających związek małżeńsk; 6) Oprawa do Dyplomu dla osób zawierających związek małżeński; 7) Dyplom dla Panów obchodzących 100-lecie urodzin; 8) Oprawa do dyplomu dla Panów obchodzących 100 -lecie urodzin; 9) Dyplom dla Pań obchodzących 100-lecie urodzin; 10) Oprawa do dyplomu dla Pań obchodzących 100 -lecie urodzin Szczegółowy opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Wykonanie robót budowlanych z tytułu usuwania szkód górniczych w latach 2025-2027 w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 5 zadań
- Dostawa zestawów transportowych i kabin osobowych do kolejek podwieszonych dla Oddziałów PGG S.A.
- Dostawa fabrycznie nowych przesiewaczy wibracyjnych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ROW z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)".
- Druk i dostawa kalendarzy z logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Białymstoku na 2026 rok
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji Kamy Sokolnickiej, Erozja. Zestaw przymiotników w ilości 500 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Świadczenie usługi zaprojektowania i wydruku upoważnień do zakupu określonej ilości paliw służących do napędu pojazdów samochodowych i upoważnień do zakupu określonej ilości paliw grzewczych.
- "Druk książek i czasopisma - 8 części"
- Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z usługą znakowania i dostawą do siedziby Zamawiającego
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.