eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinDostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Radlin z podziałem na części: Część 1 - Dostawa stacji roboczych Część 2 - Dostawa laptopów Część 3 - Dostawa monitorów



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Radlin z podziałem na części:
Część 1 - Dostawa stacji roboczych
Część 2 - Dostawa laptopów
Część 3 - Dostawa monitorów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15

1.5.2.) Miejscowość: Radlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4590221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Radlin z podziałem na części:
Część 1 - Dostawa stacji roboczych
Część 2 - Dostawa laptopów
Część 3 - Dostawa monitorów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0097231-0b42-494a-8ff5-b6c1afd3da4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037879/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup stacji roboczych i laptopów dla UMRadlin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1219449

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Szczegóły w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Radlin jest
Burmistrz Radlina (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin). Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dot. zasad przetwarzania danych
osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicach informacyjnych
wywieszonych w jednostce oraz w formie udostępnianych na życzenie wydruków. Inspektorem ochrony danych osobowych w
Urzędzie Miasta Radlin jest Pan Andrzej Hajm kontakt: adres e-mail iod@radlin.pl , telefon 32 4590 235. Informacje na temat
obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Radlinie procedur dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych:
Informacje na temat obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Radlinie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i
podejmowania działań następczych dostępne są pod linkiem: https://miasto.radlin.pl/ochrona-sygnalistow/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.43.INF.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74172,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stacji roboczych

4.2.5.) Wartość części: 43422,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2, 3, 4 do SWZ (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę). Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik nr 2d, 3d, 4d do SWZ - w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę).
W Kalkulacji cenowej kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Całość prac winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), do drugiego miejsca po przecinku, oraz w formie pisemnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością oferty określonej liczbowo
i słownie, Zamawiający uzna za prawidłowo podaną wartość napisaną słownie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Dostawa laptopów

4.2.5.) Wartość części: 12740,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2, 3, 4 do SWZ (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę).
Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik nr 2d, 3d, 4d do SWZ - w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę).
W Kalkulacji cenowej kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Całość prac winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem.
W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.
Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), do drugiego miejsca po przecinku, oraz
w formie pisemnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością oferty określonej liczbowo
i słownie, Zamawiający uzna za prawidłowo podaną wartość napisaną słownie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa monitorów

4.2.5.) Wartość części: 4140,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca poda cenę ofertową (cena brutto) na formularzu oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 2, 3, 4 do SWZ (w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę).
Wykonawca załącza także Kalkulację cenową (Załącznik nr 2d, 3d, 4d do SWZ - w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę).
W Kalkulacji cenowej kwotę brutto uzyskuje przemnażając ilość (szt.) przez cenę brutto za jednostkę miary. Wynik wpisuje się w odpowiednim wierszu i kolumnie. Na koniec dokonuje się podsumowania wszystkich wierszy z kolumny „Kwota brutto”. Otrzymany wynik wskazuje całkowitą cenę ofertową z VAT.
Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Całość prac winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem.
W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.
Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), do drugiego miejsca po przecinku, oraz
w formie pisemnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością oferty określonej liczbowo
i słownie, Zamawiający uzna za prawidłowo podaną wartość napisaną słownie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr
5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy - Załączniki nr 2, 3, 4 do SWZ
- Wykaz oferowanych produktów - Załącznik nr 2a, 3a, 4a do SWZ
- Informacje potwierdzające zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - Załącznik 2c, 3c, 4c do SWZ
- Kalkulacja cenowa Załącznik nr 2d, 3d, 4d do SWZ
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
- DO OFERTY TRZEBA ZAŁĄCZYĆ INFORMACJĘ/SPECYFIKACJĘ w formacie PDF z parametrami z podaniem producenta modelu/typu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa odrębnie
oświadczenie na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w
postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 7 Projektowanych postanowień umownych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1219449

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.