Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00500166/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowy system ochrony i monitoringu budynku głównego i agend WiMBP w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokoła 13
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 8669402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wimbp@wimbp.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wimbp.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a810f6a-82ed-467f-a9bc-fc86788c2ffe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy system ochrony i monitoringu budynku głównego i agend WiMBP w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a810f6a-82ed-467f-a9bc-fc86788c2ffe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087213/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Kompleksowy system ochrony i monitoringu budynku głównego i agend WiMBP w Rzeszowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: VIII.261.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197374,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu ochrony i monitoringu budynku głównego i agend WiMBP w Rzeszowie połączone z demontażem i utylizacją zdemontowanych urządzeń.
2. W zakres zadania wchodzi:
- demontaż i utylizacja zdemontowanych urządzeń (budynek przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie oraz Wypożyczalnia Główna przy ul. Dąbrowskiego 33a w Rzeszowie),
- wykonanie linii kablowych w listwach i na korytkach montażowych,
- montaż wewnętrznych punktów kamerowych,
- montaż zewnętrznych punktów kamerowych,
- montaż zasilaczy,
- montaż urządzeń rejestrujących i wizualizujących,
- oprogramowanie i uruchomienie systemu oraz przeprowadzenie testów.
- przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego z obsługi systemu monitoringu.
3. Lokalizacje w których ma zostać wykonany przedmiot zamówienia:
1) Budynek (zabytkowy) przy ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów (Siedziba WiMBP w Rzeszowie)
2) Budynek przy ul. Stefana Żeromskiego 2, 35-001 Rzeszów (Wypożyczalnia Muzyczna WiMBP w Rzeszowie)
3) Budynek przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 33A, 35-036 Rzeszów (Wypożyczalnia Główna WiMBP w Rzeszowie)
4. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym robót związanych z demontażem starych urządzeń monitoringu oraz montażem nowych urządzeń, prowadzenia przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp.), a także badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń.
5. Wszelkie prace montażowe określone w przedmiocie zamówienia powinny zostać wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a ich organizacja i wykonywanie nie powinny zakłócać prawidłowego funkcjonowania budynku głównego oraz wskazanych w przedmiocie zamówienia agend WiMBP w Rzeszowie.
6. Budynek przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Zamawiający uzyskał pozwolenie konserwatorskie: decyzja nr 293/2025 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z dn. 9.10.2025 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego),
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Załącznik nr 1a do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia CCTV Wypożyczalnia Muzyczna WiMBP – ul. Żeromskiego 2, Rzeszów
2) Załącznik nr 1b do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia CCTV i SSWiN WiMBP ul. Sokoła 13, Rzeszów
3) Załącznik nr 1c do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia CCTV WG WiMBP ul. Dąbrowskiego 33a Rzeszów
4) Załącznik nr 1d do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia SSP WiMBP ul. Sokoła 13 Rzeszów
8. Do oferty Wykonawca dołącza Karty Katalogowe proponowanych Urządzeń potwierdzające ich parametry i dopuszczenie do sprzedaży i użytkowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32333200-8 - Kamery wideo
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242115,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242115,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAP-POŻ Walaszek SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170364436
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 1a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242115,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników
- Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w sezonie 2025/2026 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Jarosław - zadanie nr 1.5, 1.6, 1.7
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 w Rzeszowie im. T. Rejtana w 2026 r.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2026r. - 14 zadań
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Domu Kultury na osiedlu Nowe Miasto w Rzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu - Centrum Tańca i Aktywności Ruchowej
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SZYBU SAMONOŚNEGO ZEWNĘTRZNEGO I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO PRZY BUDYNKU POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. ZYGMUNTA PUŁAWSKIEGO W ŚWIDNIKU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Urzędu Gminy Hażlach wraz z jego przebudową - etap I
- Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w Zawadzie
- "Rewitalizacja Hrubieszowskiego Domu Kultury"
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Czerwieńsk."
- Modernizacja ujęć wody na terenie gminy Mełgiew
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





