Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyposażenie punktów informacji turystycznej w materiały drukowane w ramach
projektu pt. Rozwój ofert szlaków turystycznych Mazowsza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: MROT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140637878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mrot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrot.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organizacja pozarządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promowanie walorów, atrakcji i produktów turystycznych Warszawy i Mazowsza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie punktów informacji turystycznej w materiały drukowane w ramach
projektu pt. Rozwój ofert szlaków turystycznych Mazowsza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af0d2fa-50d1-45dd-ab2a-81a348d57bc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie jest współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021–2027, Priorytet: Fundusze Europejskie dla wyższej jakości życia na Mazowszu, Działanie: Kultura i turystyka
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af0d2fa-50d1-45dd-ab2a-81a348d57bc53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mrot.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy
Przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy Przetargowej:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google
Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
b) dostęp do sieci internet,
c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.
3. Wymagania techniczne zostały opisane na Platformie Przetargowej w zakładce „Instrukcje”, w pliku do pobrania „Wymagania
techniczne” dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
(za pomocą e-dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien zarejestrować się na Platformie
Przetargowej. Rejestracja i udział w postępowaniu jest bezpłatne. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.
Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych
przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także
funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Rejestracja na Platformie Przetargowej jest równoznaczna z akceptacją przez Wykonawcę „Regulaminu korzystania z Platformy
Przetargowej” udostępnionego na stronie https://forty.logintrade.net/rejestracja w zakładce „Regulamin".
7. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy Przetargowej, znajdującym się na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz instrukcjami dla Wykonawców znajdujących się na tejże stronie.
8. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski oraz informacje (nie dotyczy składnia ofert) przekazywane przez Wykonawcę
drogą elektroniczną powinny być przekazywane za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2025/MROT/FEMA 05.07
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja sześciu przewodników turystycznych oraz
przygotowanie ich w zaktualizowanej wersji elektronicznej, a także opracowanie plików do
druku i realizacja wydania drukowanego: przewodnik Szlak Książąt Mazowieckich, przewodnik
Szlak Bitwy Warszawskiej 1920, przewodnik Szlak Chopinowski, przewodnik Mazowsze na
Filmowo, przewodnik Industrialne Mazowsze cz. 1 i przewodnik Industrialne Mazowsze cz. 2.
oraz opracowanie i druk map ściennych i kieszonkowych, prezentujących szlaki turystyczne
oraz atrakcje opisane w wyżej wymienionych przewodnikach turystycznych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ
odpowiednio dla każdej części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
79970000-4 - Usługi publikacji
79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu
dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
d) w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu
dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
e) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu
dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia
odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. usługę polegającą na
opracowaniu merytorycznym i druku wydawnictwa turystyczno-krajoznawczego o
objętości minimum 60 stron, o wartości co najmniej 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści
tysięcy złotych brutto) każda z usług i nakładzie co najmniej 5000 egzemplarzy (wersja
papierowa) każdej z nich. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i
wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom
określonym poniżej:
a) Redaktor (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej
niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób):
• posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie koordynowania realizacji
wydawnictw turystyczno-krajoznawczych, w tym map turystycznych;
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była odpowiedzialna za pełny
nadzór redakcyjny nad wydaniem co najmniej 5 (pięć) publikacji z zakresu projektów
typograficznych książek lub wersji elektronicznych; objętość każdej publikacji nie
mniejsza niż 60 stron wraz z okładką; nakład każdej publikacji co najmniej 5000
egzemplarzy (wersja papierowa);
b) Osoba do korekty merytorycznej (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w
przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób):
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie pisania lub korygowania tekstów
pod kątem merytorycznym;
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywała co najmniej 5 (pięć)
usług polegających na korekcie merytorycznej wydawnictwach turystyczno
krajoznawczych; objętość każdej publikacji nie mniejsza niż 60 stron wraz z okładką i
nakładzie co najmniej 5000 egzemplarzy (wersja papierowa);
c) Osoba do korekty redakcyjnej: językowej, ortograficznej i stylistycznej (co najmniej
1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze
wskazanych osób):
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie korekty tekstów pod kątem
poprawności językowej, ortograficznej i stylistycznym;
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonywanych
obowiązków uczestniczyła w co najmniej 5 (pięciu) usługach polegających na korekcie
językowej, ortograficznej i stylistycznej, co najmniej 30 tekstów każda z usług; Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie
spełnia.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zawiązku z ograniczoną ilością miejsc, Zamawiający wskazuje, że wszelkie zmiany umowy, znajdują w dokumencie"Projektowane postanowienia umowy" - załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma na której prowadzone jest postępowanie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415.).
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
W związku z ograniczoną ilością miejsc wszelkie informacje znajdują się w SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych oraz remontu oświetlenia podsufitowego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie"
- Świadczenie usług hotelowych podczas ćwiczenia Joint Resolve - 26
- USŁUGA REALIZACJI APLIKACJI KOMPATYBILNEJ Z OBECNYM SYSTEM WIRTUALNEGO DZIEKANATU
- Wykonanie badania pod tytułem "Badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2026/2027"
- Dostawa serwera z kartami GPU dla Instytutu Informatyki
- Naprawy awaryjne - serwisowe lodołamaczy na 2026 r. ZZ Tczew
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie punktów informacji turystycznej w materiały drukowane w ramach projektu pt. Rozwój ofert szlaków turystycznych Mazowsza
- Druk publikacji wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Druk i dostawa 11 tytułów książek i 4 numerów czasopism
- Druk i dostawa wydawnictwa kulinarnego pod tytułem "Zasmakuj w Małopolsce"
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- Druk gazety Jastrząb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





