Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Wolin: Obsługa i konserwacja urządzeń mostowych w mieście Wolin w latach 2008-2009 r.
Numer ogłoszenia: 208387 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja urządzeń mostowych w mieście Wolin w latach 2008-2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) Obsługa urządzeń mostowych w godzinach ustalonych w Instrukcji Obsługi Urządzeń Mostowych - Tom I mechaniczny, w pkt. 4.4. pt. Eksploatacja 2) Konserwacja urządzeń, wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z instrukcjami obsługi Tom I -mechaniczny i Tom II elektryczny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości wszelkich elementów konstrukcji. 4) W przypadku awarii wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji o tym Burmistrzowi Wolina i bezzwłocznego jej usunięcia. Wyżej wym. zakres należy uwzględnić w cenie realizacji zamówienia, w tym przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 61.00.00.00 - Usługi transportu wodnego Kod CPV wg słownika 2008: 60.60.00.00 - Usługi transportu wodnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym}, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ]; 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - dla udokumentowania - wykażą wykonane / wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane /są wykonywane należycie posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dla udokumentowania:: a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, z minimum 2 letnią praktyką. w wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia lub odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia., b) przedłożą zaświadczenia kwalifikacyjne kategorii E (eksploatacja) oraz kategorii D (dozór) w zakresie obsługi, konserwacji, urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego osób wskazanych do wykonywania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie ; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1] , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) wykaz wykonanych / wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ) d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie/ uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczeniem ( minimalne wymagania odnośnie doświadczenia: 2 letnia praktyka w wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia lub odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia., [wg załącznika Nr 4 do SIWZ], e) zaświadczenia kwalifikacyjne kategorii E (eksploatacja) oraz kategorii D (dozór) w zakresie obsługi, konserwacji, urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, osób wskazanych do wykonywania zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie. ul. Zamkowa 23, pokój 105 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul.Zamkowa 23, pokój 105 ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.12.2007.
INNE PRZETARGI WOLIN
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną"
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną"
- Realizacja usług związanych z promocją w Internecie projektu pn. Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin"
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W POZNANIU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ.
- Dowóz do szkół uczniów z terenu Gminy Osjaków w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie na terenie gminy Sompolno w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Frampol na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.