Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00347729/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00349084/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00353898/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: „Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYSTAN MORSKA WOLIN Sp z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384409562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przystanwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-przystanwolin.2clicks.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: „Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8880c0a1-ff3b-4d90-ad8d-2804e1c84126
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00245798/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski dla zadań związanych z wykonaniem robót budowlanych na przystani morskiej w Wolinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II " na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr FEDR.01.05-IP.01 -0004/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11470503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1147050
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej w
niniejszym postępowaniu jest: a) Platforma, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl i formularz Wyślij wiadomość
(dostępny na stronie postępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert) b)
sekretariat@przystanwolin.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Zaleca się, aby
komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email. 3. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy. 4. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dlaWykonawców.5. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.6.Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf
.doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje
wykorzystywanie jednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,
stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może
doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 9. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: „Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną”. Szczegółowy zakres zadania określono w Rozdziale 2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto - 80 %
Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zakończonych i rozliczonych inwestycji budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy, w tym:
• Co najmniej jedna dotycząca zakończonej uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budowy lub przebudowy portu morskiego lub portu rzecznego, mariny lub przystani jachtowej lub rybackiej lub nabrzeża wraz z pomostami cumowniczymi, o wartości robót budowlanych min. 4 mln. zł brutto, oraz
• Co najmniej jedna dotycząca zakończonej uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budowy budynku użyteczności publicznej o wartości robót minimum 3 mln. zł brutto
Ponadto Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, spełniających poniższe wymagania:
jedną osobą na stanowisko inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą poniższe wymagania:
wykształcenie wyższe;
uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach;
co najmniej 60 miesięcy w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, w tym co najmniej jednej w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, przebudowa) portu morskiego, rzecznego, mariny lub przystani jachtowej lub rybackiej lub nabrzeża wraz z pomostami cumowniczymi o wartości robót min. 4 mln. zł. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważna powinna być pełniona przez co najmniej połowę okresu wykonywania robót budowlanych objętych umową o zakresie jw. Roboty powinny być zakończone i odebrane przed upływem terminu składania ofert; Suma miesięcy doświadczenia osoby musi wynieść minimum 60 miesięcy. Stąd doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące/lata doświadczenia. Przy obliczaniu długości okresu doświadczenia będzie uwzględniane doświadczenie zdobywane w równolegle realizowanych projektach/realizacjach/zadaniach
jedną osobą na stanowisko inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej, spełniającą poniższe wymagania:
wykształcenie wyższe;
uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach
co najmniej 60 miesięcy doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej, w tym co najmniej jednej w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi na podstawie autorskiej dokumentacji nad realizacją (budowa, przebudowa) portu morskiego, rzecznego, mariny lub przystani jachtowej lub rybackiej lub nabrzeża wraz z pomostami cumowniczymi w branży hydrotechnicznej o wartości robót min. 4 mln. zł. Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej lub równoważna powinna być pełniona przez co najmniej połowę okresu wykonywania robót budowlanych objętych umową o zakresie jw. Roboty powinny być zakończone i odebrane przed upływem terminu składania ofert. Suma miesięcy doświadczenia osoby musi wynieść minimum 60 miesięcy. Stąd doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące/lata doświadczenia. Przy obliczaniu długości okresu doświadczenia będzie uwzględniane doświadczenie zdobywane w równolegle realizowanych projektach/realizacjach/zadaniach.
jedną osobą na stanowisko inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, spełniającą poniższe wymagania:
wykształcenie wyższe;
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
co najmniej 60 miesięcy doświadczenia w realizacji nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Suma miesięcy doświadczenia osoby musi wynieść minimum 60 miesięcy. Stąd doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące/lata doświadczenia. Przy obliczaniu długości okresu doświadczenia będzie uwzględniane doświadczenie zdobywane w równolegle realizowanych projektach/realizacjach/zadaniach.
jedną osobą na stanowisko inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniającą poniższe wymagania:
wykształcenie wyższe;
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
co najmniej 60 miesięcy doświadczenia w realizacji nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Suma miesięcy doświadczenia osoby musi wynieść minimum 60 miesięcy. Stąd doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące/lata doświadczenia. Przy obliczaniu długości okresu doświadczenia będzie uwzględniane doświadczenie zdobywane w równolegle realizowanych projektach/realizacjach/zadaniach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 4 do SWZ)
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 5 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularz oferty, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy), oświadczenie, o którym mowa w art. 117ust. 4 PZP (jeśli dotyczy), dokument, z którego wynika upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ i PZP6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z rozdziałem 3 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1147050
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena brutto - 80 % Doświadczenie osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych do realizacji zamówienia - 20 %
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 7USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA
WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
zamawiający wykluczy:
13) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z
2025 r. poz. 514 ze zm.);
14) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.);
15) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.).
INNE PRZETARGI WOLIN
- dostawa łodzi ratunkowej w ramach projektu: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną"
- dostawa wózka widłowego w ramach projektu: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną".
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną"
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją etapu II inwestycji pod nazwą: "Budowa przystani morskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną"
- Realizacja usług związanych z promocją w Internecie projektu pn. Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin"
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 138+200 do km 140+700 Bagienice Szlacheckie - Amelin - nr postępowania 182/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Radków
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem realizowanym pn. Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.