Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00289294/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa 4 kabin akustycznych do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-701714d7-b41c-4a5b-b9ff-a05057bf05211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 4 kabin akustycznych do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701714d7-b41c-4a5b-b9ff-a05057bf0521
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080159/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa 4 kabin akustycznych do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie" nr FEMP.05.03-IP.01-1391/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCKZiU.261.10.CKZIII.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówiena jest dostawa 4 kabun akustycznych do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu, spełniających poniższe wymagania:
I. Minimalne parametry
1) Kabina akustyczna 4 osobowa do indywidualnej pracy i spotkań osób w spektrum autyzmu;
2) wymiary maksymalne: szerokość 2150mm; wysokość 2300mm głębokość 1390mm;
3) akustyka - zakres częstotliwości 125 Hz do 8000 Hz zgodnie z ISO 23351-1:2020;
4) redukcja poziomu mowy – DS,A przedział 28-29dB;
5) konstrukcja umożliwiająca przestawianie produktu bez konieczności demontażu;
6) obudowa: 3-warstwowa płyta o strukturze plastra miodu o grubości min. 38 mm, obustronnie pokryty melaminą i wykończony obrzeżem ABS;
7) drzwi szklane z klamką: szkło bezpieczne akustyczne, hartowane i laminowane gr.min. 10 mm, gr. 5.5.2 w tym szkło gr. 5 mm, folia akustyczna 2 mm i szyba 5 mm. Jasny kolor;
8) zamek w drzwiach (3 klucze)
9) drzwi w ościeżnicy z profilu aluminiowego z uszczelką akustyczną;
10) szyby boczne przednie i tylne: szkło akustyczne i laminowane gr. 10 mm (RW=35 dB), gr. 5.5.2 w tym szkło gr. 5 mm, folia akustyczna 2 mm i szkło 5 mm. Umieszczone w profilach aluminiowych z uszczelnieniem akustycznym. jasny kolor;
11) oklejenie drzwi i szyb frontowych wysokość naklejki mlecznej ok. 100 cm mierzona od wysokości siedziska, fola sucho ścieralna na zewnątrz kabiny;
12) kolorystyka dobrana na podstawie katalogu Wykonawcy - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy. (katalog dołącztyć do oferty)
II. Minimalne wyposażenie:
1) Dwie dwuosobowe kanapy
2) tkanina o minimalnej odporność na ścieranie: 80.000 cykli.;
3) stół kompaktowy rozmiarów min. (S/G/W) 770 x 535 x 735 mm.,
4) blat wsparty na metalowej nodze, wykonany z 3-warstwowej płyty wiórowej o grubości min 25 mm. Obciążenie min. – 15 kg.;
5) oświetlenie led równomierne z możliwością regulacji;
6) gniazdo 230V, 2xUSB oraz 2xRJ45
7) wentylacja – min 4 wentylatorów o maksymalnej wydajności pojedynczego wentylatora na poziomie 47m3/h
8) oświetlenie LED i wentylacja uruchamiane czujnikiem obecności;
9) poziomowana podłoga
10) wykładzina: zgodna z normą ASTM D2859 – kolor do uzgodnienia zgodnie z katalogiem wykonawcy
III. Minimalne certyfikaty dołączone do oferty:
1) odznaka Certyfikowanego Zasobu Autyzmu (Certified Autism Resource, CAR)
2) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
3) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
Zamawiający dopuszcza równoważne cartyfikaty zgodnie z art. 105 ust.3 ustay
4.5.3.) Główny kod CPV: 42992200-8 - Komora dźwiękoszczelna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170724,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170724,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170724,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOMAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100703371
7.3.3) Ulica: ul. Dostawcza 4
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-231
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170724,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 3 - kwas solny"
- "Sporządzenie projektu technicznego zabezpieczenia komory Drozdowice III"
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10- odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.