eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Cz I - Przebudowie ściany frontowej, Cz II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Cz I - Przebudowie ściany frontowej, Cz II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DORADZTWA EDUKACYJNEGO W DZIERŻONIOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891118510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +4874 8315679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poradniaparkowa2@wp.pl, przetargi@boxmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatowecentrum.dzierzoniow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Cz I - Przebudowie ściany frontowej, Cz II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cc12856-d184-43da-b3a7-1e106be5b7f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00220788/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Cz I - Przebudowie ściany frontowej, Cz II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp, ogłoszonych w BZP w dniu 08.05.2025 r. pod nr 2025/BZP 00222995/01 oraz w dniu 27.05.2025 r. pod nr 2025/BZP 00250680/01 nie złożono żadnej oferty i postępowania te zostały unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp (ogłoszenia o wyniku postępowania nr 2025/BZP 00249908/01 z dnia 27.05.2025 r. oraz nr 2025/BZP 00278936/01 z dnia 13.06.2025 r.).
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej reki zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp, bowiem w postępowaniach
prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji nie złożono żadnej oferty(w każdej z części zamówienia), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPPPiDE.211.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa ściany frontowej budynku Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego przy ul. Parkowej 2 w Dzierżoniowie.
1.2. Roboty budowlane obejmują zabudowanie frontowej istniejącej szklanej witryny klatki schodowej budynku usługowego tj. poradni. Pozostałe elementy - nie ulegają zmianie.
Budynek usługowy, posiadający 3 kondygnacje, kryty dachem płaskim. Szklana witryna
objęta opracowaniem ma wysokość 10.00 m oraz szerokość 3.76 m na poziomie parteru i
5.76 m na poziomie pierwszego i drugiego piętra.
1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 157/2025 z dn. 27.03.2025 r. przebudowę ściany frontowej klatki schodowej i korytarza w zakresie montażu szklanej witryny w budynku usługowym zlokalizowanym przy ulicy Parkowej w miejscowości Dzierżoniów, na działce oznaczonej numer geodezyjnym 96/6, obręb Centrum.
W zakresie Wykonawcy leży również zakup i zarejestrowanie dziennika budowy w tut. Starostwie oraz zawiadomienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
1.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania rozszklenia otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych,
b) zapewnienia rusztowania zewnętrznego rurowego o wys. do 10 m,
c) dokonania wywozu gruzu spryzmowanego,
d) montażu konstrukcji uzupełniających o masie elem. do 50 kg z profili zimnogiętych pod lekką obudowę z materiałem,
e) wykonania lekkiej obudowy ścian płyt docieplonych montowaną metodą tradycyjną z materiałem,
f) montażu okien aluminiowych.
1.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
a) decyzji pozwolenia na budowę nr 157/2025 z dnia 27 marca 2025 r.,
b) projekcie architektoniczno-budowlanym pn. Przebudowa ściany frontowej klatki schodowej i korytarza. Autorzy mgr inż. arch. Rafał Maciejewski, mgr inż. Krzysztof Kujat,
c) projekcie wykonawczym pn. Przebudowa ściany frontowej klatki schodowej i korytarza. Autorzy mgr inż. arch. Rafał Maciejewski, mgr inż. Krzysztof Kujat,
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie architektoniczno-budowlanym i projekcie wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub
równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny, jak i rysunki (część graficzna)
projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 1.5.
1.8. Wykonawca, oprócz robót określonych powyżej zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania;
2) zawiadomienia w imieniu Inwestora Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
o planowanym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz do zakupu i rejestracji dziennika
budowy;
3) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do budynku;
4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę.
Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe
wykonawstwo robót albo ewentualnie na własny koszt zamontuje podliczniki dla potrzeb
poboru mediów i rozliczy się za ich zużycie,
6) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich
zobowiązań wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z
uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych i opinii oraz tych, które Wykonawca
zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych - o ile zajdzie taka konieczność ;
7) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych
i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wiedzą i
sztuką budowlaną - o ile zajdzie taka konieczność;
8) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót oraz dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia;
9) zapewnienie ochrony znajdującego się w budynku mienia, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności;
10) prowadzenie prac remontowych/robót budowlanych w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowników i nie zakłócać bez potrzeby lub w nadmiernym stopniu użytkowania terenu, na którym będą prowadzone prace;
11 ) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac;
12 ) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
13 ) zapewnienie dozoru mienia na terenie prac na własny koszt;
14 ) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków pracowników i osób trzecich oraz za Podwykonawców, powstałe z winy
Wykonawcy lub jego Podwykonawców w związku z prowadzonymi pracami remontowymi/robotami budowlanymi;
15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac;
16 ) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
17) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę
p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe z winy
Wykonawcy lub jego Podwykonawców w trakcie trwania prac na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi pracami;
18) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej płyta CD,
19) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w radach budowy,
20) przygotowania rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
21) realizacji innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa,
a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
22) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych,
23 ) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 129111,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.9. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej i korytarza budynku Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego przy ul. Parkowej 2 w Dzierżoniowie.
1.10. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty pomocnicze.
1.11. Charakterystyka budynku:
Budynek dwu i trzy kondygnacyjny zrealizowany w systemie budownictwa tradycyjnego
- pow. zabudowy 625.90 m2
- pow. użytkowa 941.60 m2
- kubatura 7242 m3
1.12. Zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
1.13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej oraz do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.
1.14. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
14) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
15) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
16) przygotowania rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
17) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców – o ile dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 69019,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIESZKANIA DOLNOŚLĄSKIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822143936

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 24

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-04 do 2025-08-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIESZKANIA DOLNOŚLĄSKIE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822143936

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 24

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 58-260

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-04 do 2025-08-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.