eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mikroskopu badawczego fluorescencyjnego odwróconego dla Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej CMKP w Warszawie (znak sprawy ZP-900/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Warszawa: Dostawa mikroskopu badawczego fluorescencyjnego odwróconego dla Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej CMKP w Warszawie (znak sprawy ZP-900/08)
Numer ogłoszenia: 206445 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax. 022 5693712.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.cmkp.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu badawczego fluorescencyjnego odwróconego dla Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej CMKP w Warszawie (znak sprawy ZP-900/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, mikroskopu badawczego fluorescencyjnego odwróconego, z kamerą monochromatyczną oraz aparatem cyfrowym, umożliwiającym akwizycję obrazów kolorowych. Mikroskop ma być połączony z komputerem z zainstalowanym oprogramowaniem sterującym, zawierającym m.in. moduł akwizycji czasowej. Sprzęt ma być dostarczony wraz ze stanowiskiem pracy (stół, krzesło). W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi szkolenie wprowadzającego dla 7 osób w Zakładzie (w wymiarze 1 dnia), zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne parametry techniczne stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oferowany sprzęt winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. Nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt - co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. W ramach oferowanych warunków gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia poniższych założeń: a) Czas reakcji 24 godziny od momentu otrzymania zawiadomienia od upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego (za czas reakcji serwisu zamawiający uważa stawienie się serwisanta w miejscu instalacji sprzętu w celu dokonania naprawy), b) Serwis naprawczy zapewniony będzie przez stałą placówkę dostępną w kraju w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, c) Ewentualna naprawa dostarczonego sprzętu zostanie wykonana maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych (za wyjątkiem przypadków wymagających dokonania importu części zamiennych). Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 193 500,00 PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. b) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: e) Zestawienie parametrów technicznych oferowanego urządzenia, z którego jednoznacznie wynika, że posiada ono parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. f) Materiały firmowe na temat oferowanego urządzenia (prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji, foldery, zdjęcia lub inne posiadane dokumenty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, pok. 27..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, kancelaria - pok. 28-29..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.