To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Poznań: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE DWÓCH KONFERENCJI MAJĄCYCH NA CELU PODSUMOWANIE PROJEKTU ANALIZA POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH
Numer ogłoszenia: 204234 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161344 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE DWÓCH KONFERENCJI MAJĄCYCH NA CELU PODSUMOWANIE PROJEKTU ANALIZA POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 (dwóch) konferencji mających na celu podsumowanie projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do zrealizowania w ramach zamówienia, został zamieszczony w Rozdziale IV SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013.10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tarraya S.A., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27961,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23975,21
Oferta z najniższą ceną: 23975,21 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026 - postępowanie powtórzone
- Remont łazienek na II i III piętrze
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach
- Kompleksowa organizacja stoisk wystawienniczych w ramach projektu "Wielkopolska 2050" z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim.
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH 6,7,18 W KOMPLEKSIE 2982 w m. ŚREM
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Spot telewizyjny i reklama wideo w serwisie internetowym YouTube w ramach FEW 2021-2027
- Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok
- Kampania Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Via Sacra - wkład w transgraniczne usieciowienie i rozwój produktu turystycznego".
- Kompleksowa organizacja Gali plebiscytu pn.: "Warszawianka Roku"
- Realizacja strategii informacyjno-komunikacyjnej na potrzeby Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.