eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieZakup 17 osobowego autobusu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych dla Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu przy ul. M. Rataja 29a



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Zawiercie: Zakup 17 osobowego autobusu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych dla Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu przy ul. M. Rataja 29a
Numer ogłoszenia: 203723 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 17 osobowego autobusu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych dla Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zawierciu przy ul. M. Rataja 29a.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY ZAMAWIANEGO AUTOBUSU: Rok budowy: 2008, fabrycznie nowy. Ilość miejsc:17. Silnik: Pojemność skokowa: nie niższa niż 2200 cm3 Moc maksymalna: nie niższa niż 88 kW (120 KM) Norma emisji spalin: EURO 4 Zapłon: samoczynny Zasilanie: wtrysk bezpośredni typu Common Rail lub równoważny sterowany elektronicznie z turbosprężarką i intercoolerem Skrzynia biegów: 6 biegowa manualna + bieg wsteczny Układ hamulcowy: dwuobwodowy ze wspomaganiem wyposażony w hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi wraz z systemem zabezpieczającym przed blokowaniem kół w czasie hamowania na śliskiej nawierzchni (typu ABS lub równoważny) oraz system kontroli trakcji. Istotne wymiary/waga: Długość całkowita: minimum 5.800 mm. Wysokość zewnętrzna: minimum 2.700 mm. Wysokość wewnętrzna przedziału pasażerskiego po wykonaniu zabudowy: minimum 2.000 mm. Dopuszczalna masa całkowita: minimum 4.000 kg. Kompletacja siedzeń: Siedzenia kierowcy + dwa miejsca obok kierowcy. 5 rzędów siedzeń po dwa miejsca usytuowane po lewej stronie. 4 rzędy siedzeń po jednym miejscu usytuowane po stronie prawej. Dopuszcza się inną kompletację siedzeń w zależności od możliwości technicznych, ale po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym. Wyposażenie standardowe: Wspomaganie układu kierowniczego. Drzwi przesuwne prawe. Elektrycznie sterowane szyby boczne - przód. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, nielakierowane. Kolor tworzywa - czarny. Centralny zamek z pilotem. Dwumiejscowe siedzenie pasażerów oraz siedzenie kierowcy wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa. Poduszka powietrzna kierowcy. Fotel kierowcy z regulacją w 3 płaszczyznach. Radioodtwarzacz z CD. Światła przeciwmgielne z przodu pojazdu. Lakier nadwozia metalizowany. Kolor bazowy ustalony po podpisaniu umowy. Zderzaki nielakierowane. Kolor tworzywa czarny. Tachograf. Pełnowymiarowe koło zapasowe. Dodatkowa zabudowa samochodu: Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego (szyby stałe, przyciemnione). Wejście do pojazdu przez drzwi boczne, prawe, przesuwne. Wybijak szyb samochodowych - 2 szt. , zamontowane na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych. Izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego. Pełne pokrycie ścian, nadkoli i sufitu tapicerką miękką (kolor do uzgodnienia). Wzmocnienie podłogi oraz pokrycie wykładziną antypoślizgową. Wykładzina powinna charakteryzować się trwałością oraz łatwością w utrzymaniu czystości. 14 foteli klasy turystycznej typu LIDER lub równoważny z regulowanymi oparciami i zintegrowanym zagłówkiem, w tapicerce tkaninowej oraz skrajnym podłokietnikiem, wyposażone w biodrowe pasy bezpieczeństwa. Kolor tapicerki oraz jej wzór zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy z oferentem. 1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy. Dodatkowa gaśnica 2 kg. Wieszaki na ubrania na słupkach bocznych. Poręcz zabezpieczająca przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych. Lusterko wewnętrzne na przedniej szybie pojazdu. Stopień boczny stały będący w obrysie, ułatwiający wsiadanie do pojazdu z oświetleniem. Zasłonki okienne. Półki na bagaż podręczny z tunelem klimatyzacyjnym, oświetleniem centralnym i indywidualnym. Wentylacja i ogrzewanie: Wentylator zamontowany w suficie przedziału pasażerskiego + wyłącznik na konsoli kabiny kierowcy. Luk dachowy spełniający również funkcję dodatkowego wyjścia awaryjnego. Ogrzewanie niezależne od pracy silnika typu WEBASTO lub równoważne o mocy co najmniej 2,0 kW z rozprowadzeniem po boku samochodu. Klimatyzacja dachowa manualna sterowana z miejsca kierowcy z rozprowadzeniem tunelem po całym wnętrzu samochodu. Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych: Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania 2 wózków inwalidzkich. Pasy do mocowania dla 2 osób niepełnosprawnych. Pasy do mocowania wózka dla 2 osób niepełnosprawnych. Najazdy aluminiowe z bieżnią antypoślizgową. Dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi. Łatwy demontaż kilku foteli w tylnej części przedziału pasażerskiego umożliwiający wprowadzenie 2 wózków inwalidzkich. Warunki udzielenia gwarancji i obsługa serwisowa: Co najmniej 2 letnia gwarancja mechaniczna, bez limitu kilometrów. Co najmniej 4 letnia gwarancja na lakier. Co najmniej 8 letnia gwarancja na perforację nadwozia. Co najmniej 2 letnia gwarancja na wykonaną zabudowę. Częstotliwość przeglądów okresowych - nie częściej niż co 30.000 kilometrów przebiegu. Inne uwagi: Autobus powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa dopuszczenia do ruchu, umożliwiające zarejestrowanie pojazdu oraz jego ubezpieczenie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności załącza do oferty: oświadczenie wykonawcy wg Załącznika Nr 3, aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (ważne 6 miesięcy), aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków (ważne 3 miesiące), aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie (ważne 3 miesiące), koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie, f)1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1. : 1)lit. b, c, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.1.1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt.5.1.1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoeas.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczo Administracyjnej Szkół i PLacówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczo Administracyjnej Szkół i PLacówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.