eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa instrumentarium do artroskopowego szycia uszkodzonych łękotek kolana, instrumentarium do operacji naprawczych stawu ramiennego oraz urządzenia do pulsacyjnego płukania kości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Mysłowice: Dostawa instrumentarium do artroskopowego szycia uszkodzonych łękotek kolana, instrumentarium do operacji naprawczych stawu ramiennego oraz urządzenia do pulsacyjnego płukania kości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 202828 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, fax 032 2222330.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentarium do artroskopowego szycia uszkodzonych łękotek kolana, instrumentarium do operacji naprawczych stawu ramiennego oraz urządzenia do pulsacyjnego płukania kości dla Szpitala nr 2 w Mysłowicach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostawa instrumentarium do artroskopowego szycia uszkodzonych łękotek kolana (1 komplet) - instrumentarium do operacji naprawczych stawu ramiennego (1 komplet) - urządzenia do pulsacyjnego płukania kości (1 komplet)

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda następujących dokumentów: 1.Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców / do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej 3 dostaw. 2.Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.Załączenia dokumentów zezwalających na użytkowanie ( certyfikaty, atesty ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oceny załączonych dokumentów do oferty metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia 41-400 Mysłowice ul. Bytomska 41,Dział Zamówień publicznych Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 II piętro w godz. Od 8:00 - 14:00 w dni powrzechne.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: W SEKRETARIACIE - Budynek Dyrekcji SP ZOZ szpital nr 2 - I piętro w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1430..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.12.2007.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instrumentarium do artroskopowego szycia uszkodzonych łękotek kolana.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 części.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instrumentarium do operacji naprawczych stawu ramiennego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 części.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do ciśnieniowego pulsacyjnego płukania kości (system Pulse Lavage).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 części.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.