Ogłoszenie z dnia 2025-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 38 618
1.5.8.) Numer faksu: 62 78 38 625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10803321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b23748-8a41-479b-9f97-b2d86d318892
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.PBSPO.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pod nazwą „PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU” w formule Zaprojektuj – Wybuduj”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakres wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku gmina Galewice obejmujących co najmniej:
a) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
d) wykonanie przebudowy budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) uzyskanie wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2) Przebudowę budynku Szkoły Podstawowej w Osieku m.in.
a) roboty rozbiórkowe: demontaż istniejących cokołów posadzek w pomieszczeniach z płytkami w starej części budynku, kompletny demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w starej części budynku, demontaż starych
opraw oświetleniowych w całej Szkole z wyjątkiem sali gimnastycznej, demontaż starej podłogi drewnianej schodów i spocznika przy wyjściu na poddasze, demontaż boazerii i obudów ścian korytarzy i klatek schodowych oraz sali lekcyjnych w starej części szkoły,
b) roboty posadzkarskie – wykonanie nowych cokołów posadzek w pomieszczeniach z płytkami w starej części budynku, odtworzenia istniejących posadzek w miejscach uszkodzeń powstałych podczas wykonywania podstawowego zakresu prac,
c) roboty murarskie – zamurowanie okienka w ścianie wewnętrznej nad drzwiami w korytarzu wraz z wykonaniem nowych powłok tynkarskich i malarskich,
d) roboty tynkarskie – uzupełnianie ubytków tynków wewnętrznych oraz wykonanie nowych gładzi na ścianach i sufitach w miejscach występowania przekuć oraz miejscach uszkodzeń powstałych podczas kompleksowego demontażu istniejącej instalacji elektrycznej,
e) roboty malarskie – malowanie całej powierzchni ścian i sufitów w starej części szkoły w związku z modernizacją instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z zabezpieczeniem ścian korytarzy i klatek schodowych bezbarwnym lakierem lamperyjnym do wysokości 1,5 m, odtworzenie (montaż nowej) fototapety na ścianie w sali lekcyjnej w miejscu istniejącej,
f) wymiana kompletu kratek wentylacyjnych na pionach w starej części budynku,
g) wykonanie nowych okładzin drewnianych schodów oraz spocznika przy wyjściu na poddasze,
h) wymiana drewnianych drzwiczek do schowka pod schodami
i) kompleksowa wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w starej części budynku wraz z wykonaniem nowej instalacji oświetleniowej opartej na oprawach LED,
j) kompleksowa wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych na nowe oprawy LED w rozbudowanej części Szkoły Podstawowej z wyłączeniem sali gimnastycznej,
k) modernizacja instalacji monitoringu poprzez ukrycie okablowania w bruzdach ściennych w starej części budynku wraz z wykonaniem nowych powłok tynkarskich i malarskich,
l) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Osieku,
m) modernizacja instalacji odgromowej budynku w związku z montażem instalacji PV,
n) wymiana ławek szatniowych w korytarzu na nowe regały szatniowe z płyty meblowej z górną i dolną półką na buty, wymiana istniejących szafek szatniowych w szatni na półpiętrze nowe na szafki szatniowe zamykane na klucz, wymiana szafek wraz z umywalkami na korytarzu na piętrze budynku.
o) pozostałe roboty – inne rodzaje robót nie wymienionych powyżej, a koniecznych do zrealizowania w celu poprawnego zaprojektowania i wykonania pełnego zakresu prac ujętych w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegóły w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498035,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789291,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DEKARZ Piotr Korpa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695
7.3.3) Ulica: ul. Krasawna 46
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DEKARZ PIOTR KORPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789291,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI GALEWICE
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 2 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.