eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice" PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 38 618

1.5.8.) Numer faksu: 62 78 38 625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1080332

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b23748-8a41-479b-9f97-b2d86d318892

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.PBSPO.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pod nazwą „PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU” w formule Zaprojektuj – Wybuduj”.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakres wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku gmina Galewice obejmujących co najmniej:
a) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
d) wykonanie przebudowy budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) uzyskanie wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
2) Przebudowę budynku Szkoły Podstawowej w Osieku m.in.

a) roboty rozbiórkowe: demontaż istniejących cokołów posadzek w pomieszczeniach z płytkami w starej części budynku, kompletny demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w starej części budynku, demontaż starych
opraw oświetleniowych w całej Szkole z wyjątkiem sali gimnastycznej, demontaż starej podłogi drewnianej schodów i spocznika przy wyjściu na poddasze, demontaż boazerii i obudów ścian korytarzy i klatek schodowych oraz sali lekcyjnych w starej części szkoły,
b) roboty posadzkarskie – wykonanie nowych cokołów posadzek w pomieszczeniach z płytkami w starej części budynku, odtworzenia istniejących posadzek w miejscach uszkodzeń powstałych podczas wykonywania podstawowego zakresu prac,
c) roboty murarskie – zamurowanie okienka w ścianie wewnętrznej nad drzwiami w korytarzu wraz z wykonaniem nowych powłok tynkarskich i malarskich,
d) roboty tynkarskie – uzupełnianie ubytków tynków wewnętrznych oraz wykonanie nowych gładzi na ścianach i sufitach w miejscach występowania przekuć oraz miejscach uszkodzeń powstałych podczas kompleksowego demontażu istniejącej instalacji elektrycznej,
e) roboty malarskie – malowanie całej powierzchni ścian i sufitów w starej części szkoły w związku z modernizacją instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z zabezpieczeniem ścian korytarzy i klatek schodowych bezbarwnym lakierem lamperyjnym do wysokości 1,5 m, odtworzenie (montaż nowej) fototapety na ścianie w sali lekcyjnej w miejscu istniejącej,
f) wymiana kompletu kratek wentylacyjnych na pionach w starej części budynku,
g) wykonanie nowych okładzin drewnianych schodów oraz spocznika przy wyjściu na poddasze,
h) wymiana drewnianych drzwiczek do schowka pod schodami
i) kompleksowa wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w starej części budynku wraz z wykonaniem nowej instalacji oświetleniowej opartej na oprawach LED,
j) kompleksowa wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych na nowe oprawy LED w rozbudowanej części Szkoły Podstawowej z wyłączeniem sali gimnastycznej,
k) modernizacja instalacji monitoringu poprzez ukrycie okablowania w bruzdach ściennych w starej części budynku wraz z wykonaniem nowych powłok tynkarskich i malarskich,
l) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Osieku,
m) modernizacja instalacji odgromowej budynku w związku z montażem instalacji PV,
n) wymiana ławek szatniowych w korytarzu na nowe regały szatniowe z płyty meblowej z górną i dolną półką na buty, wymiana istniejących szafek szatniowych w szatni na półpiętrze nowe na szafki szatniowe zamykane na klucz, wymiana szafek wraz z umywalkami na korytarzu na piętrze budynku.
o) pozostałe roboty – inne rodzaje robót nie wymienionych powyżej, a koniecznych do zrealizowania w celu poprawnego zaprojektowania i wykonania pełnego zakresu prac ujętych w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegóły w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498035,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789291,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DEKARZ Piotr Korpa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695

7.3.3) Ulica: ul. Krasawna 46

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789291,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.