Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Olsztyn: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 202668 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie , ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - materiały informacyjno - promocyjne Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013: kołonotatnik z długopisem - 800 szt.,latarka z dynamo - 550 szt.,termos - 300 szt. Część II - materiały informacyjno - promocyjne Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko:ręcznik - 300 szt.,pamięć przenośna - 400 szt.,torba na zakupy - 1000 szt., filiżanka z nadrukiem - 300 szt., Część III - materiały informacyjno - promocyjne Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie: ołówek - 1000 szt.,kredki w pudełku - 1000 szt.,zawieszka do telefonu - 1000 szt.,akrylowy klip do notatek - 500 szt.,maskotka - 1000 szt.,długopis biodegradowalny - 1000 szt.,brelok odblaskowy w kształcie misia - 1000 szt.,smycz - 1000 szt.,elegancki długopis - 200 szt.,pióro wieczne - 50 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 44.42.30.00-1, 31.52.13.20-3, 39.22.11.50-3, 39.51.41.00-9, 30.23.45.00-3, 18.93.00.00-7, 39.22.11.21-1, 30.19.21.30-1, 37.82.21.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy. Zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności powodujących brak możliwości realizacji przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem, iż okoliczności nie mogą wynikać z winy wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
ul. Św. Barbary 9
10-026 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 10-026 Olsztyn sekretariat, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W części I zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, w części II zakup materiałów informacyjno promocyjnych jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały informacyjno-promocyjne Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kołonotatnik z długopisem - 800 szt., 2) latarka z dynamo - 550 szt., 3) termos - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 31.52.13.20-3, 39.22.11.50-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały informacyjno - promocyjne Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ręcznik - 300 szt., pamięć przenośna - 400 szt., torba na zakupy - 1000 szt., filiżanka z nadrukiem - 300 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.51.41.00-9, 39.22.11.21-1, 30.23.45.00-3, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały informacyjno - promocyjne Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ołówek - 1000 szt.,kredki w pudełku - 1000 szt., zawieszka do telefonu - 1000 szt., akrylowy klip do notatek - 500 szt., maskotka - 1000 szt., długopis biodegradowalny - 1000 szt., brelok odblaskowy w kształcie misia - 1000 szt., smycz - 1000 szt., elegancki długopis - 200 szt., pióro wieczne - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.30-1, 37.82.21.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych czynnych, zamkniętych i wojennych w Olsztynie
- Budowa budynku administracyjno- biurowego w miejscowości Butryny
- Dostawa proszku gaśniczego ABC - postępowanie nr 35/D
- Usługa nadzoru konserwacyjnego, przeglądu oraz naprawy występujących usterek urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiekcie Zamawiającego przy ul. Trylińskiego 18 w Olsztynie
- Dostawa urządzeń do systemu monitoringu i kontroli dostępu w budynkach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Remonty nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 590 i Nr 593 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZASPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU - Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
- " Dostawa namiotów reklamowych na potrzebę projektu WF z AWF- Pikniki polskiego Radia"
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 15. Forum Rozwoju Mazowsza - Forum Funduszy Europejskich
- Dostawa artykułów sportowych z przeznaczeniem na nagrody rzeczowe
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.