To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Olsztyn: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 254064 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202668 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - materiały informacyjno - promocyjne Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013: 1) kołonotatnik z długopisem - 800 szt., 2) latarka z dynamo - 550 szt., 3) termos - 300 szt. Część II - materiały informacyjno - promocyjne Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko: 4) ręcznik - 300 szt., 5) pamięć przenośna - 400 szt., 6) torba na zakupy - 1000 szt., 7) filiżanka z nadrukiem - 300 szt., Część III - materiały informacyjno - promocyjne Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie: 8) ołówek - 1000 szt., 9) kredki w pudełku - 1000 szt., 10) zawieszka do telefonu - 1000 szt., 11) akrylowy klip do notatek - 500 szt., 12) maskotka - 1000 szt., 13) długopis biodegradowalny - 1000 szt., 14) brelok odblaskowy w kształcie misia - 1000 szt., 15) smycz - 1000 szt., 16) elegancki długopis - 200 szt., 17) pióro wieczne - 50 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 44.42.30.00 - Artykuły różne 31.52.13.20 - Latarki 39.22.11.50 - Termosy 39.51.41.00 - Ręczniki 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.93.00.00 - Worki i torby 39.22.11.21 - Filiżanki 30.19.21.30 - Ołówki 37.82.21.00 - Kredki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.22 - Pióra wieczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W części I zakup współfinansowany przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, w części II zakup współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały informacyjno - promocyjne Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sopocka Agencja Grafiki i Reklamy "ŚWIATŁO.CIEŃ" Marcin Byks
jakie przetargi wygrała firma
Sopocka Agencja Grafiki i Reklamy "ŚWIATŁO.CIEŃ" Marcin Byks
- Sopocka Agencja Grafiki i Reklamy Światło.Cień z siedzibą w Sopocie, ul. Cieszyńskiego 12/52, 81-881 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19595,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33246,9
Oferta z najniższą ceną: 24292,5 / Oferta z najwyższą ceną: 40977,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały informacyjno-promocyjne Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Impress Reklama s. c. W. Tomella i Z. Nurzyński, wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43822,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45620,70
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52398,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały informacyjno - promocyjne Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
- Irina Chicherina Media Consulting Agency, Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28262,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32139,90
Oferta z najniższą ceną: 32139,90 / Oferta z najwyższą ceną: 50122,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Remont przepustu w ciągu DP nr 1432N relacji Derc- Frączki, w km 4+990
- "Dostawa sprzętu gastronomicznego".
- Organizacja wyjazdu na targi inwestycyjne Expo Real 2025 w Monachium.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w celu realizacji działań popularyzacyjnych w ramach projektu
- CZĘŚĆ 1: Budowa oświetlenia ul. Gwiezdnej przy skrzyżowaniu z ul. Dybowskiego w Olsztynie CZĘŚĆ 2: Budowa oświetlenia przy budynku Poprzeczna 3a w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Zakładanie winnicy krok po kroku" w ramach operacji pn. ,,Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
- Organizacja konferencji pn."Praktyczne aspekty prowadzenia gospodarstwa ekologicznego" w ramach operacji "System rolnictwa ekologicznego jako element nowoczesnej gospodarki-promocja, wiedza, praktyka"
- Zakup do dalszej odsprzedaży - chust typu BUFF i czapek letnich typu "trucker" brendowanych logo TPN
- Dostawa znakowanych gadżetów na Europejską Noc Naukowców
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.