eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1430R (505) Łubno - Kazimierówka - Dynów - ul. Ks. Ożoga w km od 0+000 do 5+145

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Rzeszów: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1430R (505) Łubno - Kazimierówka - Dynów - ul. Ks. Ożoga w km od 0+000 do 5+145
Numer ogłoszenia: 202331 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , Miłocin 360, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1430R (505) Łubno - Kazimierówka - Dynów - ul. Ks. Ożoga w km od 0+000 do 5+145.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej Nr 1430R (505) Łubno - Kazimierówka - Dynów - ul. Ks. Ożoga w km od 0+000 do 5+145.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) dysponują min. 1 osobą do pełnienia funkcji projektanta. b) posiadają doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowych na przebudowę dróg tj. w ciągu ostatnich 3-ch lat wykonali min. 3 dokumentacje na budowę lub przebudowę dróg publicznych (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) o łącznej długości min. 5 km potwierdzone dokumentami, że usługi te wykonali należycie. Zamawiający dokona oceny czy wykonawcy spełniają postawione im warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty z załącznikami: a)załącznik nr 1: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku); b)załącznik nr 2: Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w ciągu ostatnich 3-ch lat - min. 3 dokumentacje na budowę lub przebudowę dróg publicznych (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) o łącznej długości min. 5 km oraz dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. c)załącznik nr 3: Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom . 2.Na druku Formularza oferty stanowiącego Rozdział 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wykonawca wskaże imię i nazwisko oraz numer uprawnień budowlanych w zakresie projektowania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji projektanta. Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień do projektowania oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do PIIB. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prwo zamówień publicznych, zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty, o których mowa w pkt 1a oraz w pkt 3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców, a pozostałe dokumenty winien złożyć, co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, Miłocin 360, pok. Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, Miłocin 360, pok. Nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.