eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym



Og³oszenie z dnia 2025-11-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strumieñska 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4d23955-7d71-4fdc-914a-41defa75078d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00544952

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00036069/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,215310,46f21eae2f2d4b3d0120c87fce6a26a8.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,215310,46f21eae2f2d4b3d0120c87fce6a26a8.html
lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@jasienica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) - zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlWsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. public24.ai sp. z o.o., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
4. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
5. Oferty wraz z za³±cznikami, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
Pozosta³e postanowienia zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jasienica, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Jasienica, ul. Strumieñska 60, 43-385 Jasienica;
• Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: barbara.taton@jasienica.pl
• pisemnie na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym nr ZP.271.33.2025;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
• osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• firma PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzib± we Wroc³awiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z któr± administrator zawar³ umowê na obs³ugê Platformy Przetargowej, na której prowadzone s± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• podmiot uprawniony do obs³ugi dorêczeñ (Poczta Polska S.A.);
• podmioty, z którymi administrator zawar³ umowê na ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla u¿ytkowanych w Urzêdzie Gminy Jasienica systemów informatycznych;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Jasienica w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz dorêczaniu zamawiaj±cemu zwrotnych potwierdzeñ odbioru po skutecznym dorêczeniu, a tak¿e zwrot do zamawiaj±cego przesy³ek niedorêczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 (Dz.U. z 2025 r. poz. 366 z pó¼n. zm.) i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1b
- projektowane postanowienia umowy - za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ,
Uwaga nr 1: Okre¶lone w formularzu cenowym (za³±cznik nr 1a do SWZ) ilo¶ci przesy³ek s± wielko¶ciami orientacyjnymi, przyjêtymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o realizacjê us³ugi w podanych wielko¶ciach. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota, która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% ceny ofertowej stanowi±cej maksymalne wynagrodzenie wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego spo¶ród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2025r., poz. 366 z pó¼n. zm.).
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej: jedn± (1) us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w sposób ci±g³y przez okres minimum 6 miesiêcy na kwotê minimum 60 000,00 z³otych brutto (w przypadku wykonywania i nie zakoñczenia jeszcze us³ugi, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ, do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana. Warto¶æ ta bêdzie brana pod uwagê do oceny spe³nienia warunku).
Uwaga nr 5: Maj±c na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wy¿ej mowa, musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca – brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania zasobów w zakresie do¶wiadczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da jedynie z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy, które to nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.2.: aktualny dokument potwierdzaj±cy uprawnienia do wykonania dzia³alno¶ci dotycz±cej ¶wiadczenia us³ug pocztowych zgodnie w przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r., poz. 366 z pó¼n. zm.).
Uwaga nr 6: W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty;
- w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4.: wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Uwaga nr 7: Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przedmiotowym postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Wraz z ofert± (dotyczy oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu) nale¿y z³o¿yæ:
3.1. Wype³niony i podpisany formularz cenowy (stanowi±cy za³±cznik nr 1a do SWZ),
3.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym wy¿ej mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ).
3.3. Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa - je¿eli dotyczy.
3.4. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.
3.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy). Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.6. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi siê do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
3.7. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli dotyczy) – zgodnie z zapisami ust. 3. Rozdzia³u III niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
Uwaga nr 4: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.2. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 3 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XXX SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,215310,46f21eae2f2d4b3d0120c87fce6a26a8.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,215310,46f21eae2f2d4b3d0120c87fce6a26a8.html
nie pó¼niej ni¿ do dnia 28.11.2025 r. do godziny 09:00,00

2. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, gdzie wskazano parametry/standardy us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia. Dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia s± na tyle precyzyjne, ¿e bez wzglêdu na fakt, kto bêdzie wykonawc± przedmiotu zamówienia jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezale¿nie od tego, który z wykonawców go wykona). W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczaj±cej 60 pkt.

3. Zamówienie nale¿y zrealizowaæ w terminie: od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. z zastrze¿eniem, i¿ umowê uznaje siê za wykonan± równie¿ w przypadku wykorzystania kwoty stanowi±cej wynagrodzenie Wykonawcy, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (oferta cenowa).

4. Podstawy wykluczenia:
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przes³anki wykluczenia);
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2025 r. poz. 514). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy;
Zamawiaj±cy nie przewiduje dodatkowych/fakultatywnych podstaw (przes³anek) wykluczenia.

5. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci poniewa¿ przedmiot zamówienia stanowi kompleksow± us³ugê pocztow± na rzecz jednego Zamawiaj±cego. Podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³oby nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi i w konsekwencji nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a tak¿e docelowo, potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby zagroziæ w³a¶ciwemu zrealizowaniu zamówienia i zostaæ objête ryzykiem niewykonania czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy nie podzieli³ zamówienia na czê¶ci, kieruj±c siê zasad± optymalizacji kosztów i gospodarno¶ci± w wydatkowaniu ¶rodków publicznych. Warto¶æ udzielanego zamówienia oszacowania zosta³a na poziomie nie przekraczaj±cym „progu unijnego”, a warunki zamówienia okre¶lone zosta³y na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pe³ni dostêpne dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.