eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) oraz systemu obrazowania Multispektralnego (MSI) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) oraz systemu obrazowania Multispektralnego (MSI) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124335621; 124335600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl; dyrekcja@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) oraz systemu obrazowania Multispektralnego (MSI) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d6a8ae-b60b-4d2f-9f41-8a4660e16d31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245183/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem

1.2.20 Dostawa sprzętu badawczego - systemu obrazowania multispektralnego (MSI) wraz niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Biblioteka Książąt Czartoryskich – rozbudowa i przebudowa Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1: Dostawa sprzętu badawczego - mikrofedometru (MFT) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem.
1) Wykonawca dostarczy mikrofedometr (MFT) 1 kpl. Przeznaczony do wykonywania pomiarów światłoczułości materiałów i wyliczania zmiany barwy.
2) Mikrofedometr (MFT) musi spełniać wymagania określone w rozdziale V ust. 1 SWZ
2. Wraz z dostawą urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca wykonana testy poprawności działania w zakresie podstawowych funkcji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność oferty z rzeczywistymi parametrami. Urządzenia po zainstalowaniu powinny być gotowe do pracy bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów.
3. W dniu dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż z zakresu działania i obsługi urządzeń dla maksymalnie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego. Długość trwania instruktażu musi być dostosowana do specyfiki urządzenia (co najmniej 5 godzin, do wyczerpania tematu) i zapewnić osobom biorącym udział w instruktażu niezbędną wiedzę do obsługi, w tym udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania.
4. Wykonawca zobligowany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 214000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa sprzętu badawczego - systemu obrazowania multispektralnego (MSI) wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz jednostką sterującą wraz z oprogramowaniem.
1) Wykonawca dostarczy system obrazowania multispektralnego (MSI) 1 kpl. do badania obiektów zabytkowych w szerokim zakresie długości fal elektromagnetycznych.
2) System obrazowania multispektralnego (MSI) 1 kpl musi spełniać następujące wymagania jak wskazano w rozdziale V ust. 2 SWZ.
2. Wraz z dostawą urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca wykonana testy poprawności działania w zakresie podstawowych funkcji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność oferty z rzeczywistymi parametrami. Urządzenia po zainstalowaniu powinny być gotowe do pracy bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów.
3. W dniu dostawy Wykonawca przeprowadzi instruktaż z zakresu działania i obsługi urządzeń dla maksymalnie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego. Długość trwania instruktażu musi być dostosowana do specyfiki urządzenia (co najmniej 5 godzin, do wyczerpania tematu) i zapewnić osobom biorącym udział w instruktażu niezbędną wiedzę do obsługi, w tym udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania.
4. Wykonawca zobligowany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262260,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262260,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262260,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Fotonowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762361490

7.3.3) Ulica: Na Mostkach 32A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-267

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262260,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118326,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118326,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118326,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVOLUTECH Tomasz Soczewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783125435

7.3.3) Ulica: Osiedle Strusia 16/27

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-809

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118326,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.