Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591692/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja dźwigów platformowych (platform schodowych dla osób niepełnosprawnych VIMEC) w obrębie przejścia podziemnego pod ulicą Artyleryjską i peronami kolejowymi przy Dworcu Zachodnim w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja dźwigów platformowych (platform schodowych dla osób niepełnosprawnych VIMEC) w obrębie przejścia podziemnego pod ulicą Artyleryjską i peronami kolejowymi przy Dworcu Zachodnim w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bce29f1-e238-404c-8420-98cb260d6126
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094330/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja dźwigów platformowych (platform schodowych dla osób niepełnosprawnych VIMEC)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.106.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącego utrzymania, konserwacji i remontów dźwignic typu platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych VIMEC typ V64 – szt. 5 oraz typ V65 – szt. 1 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1194) i przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz wykonywania w imieniu Zamawiającego obowiązków wynikających z tych przepisów.
Parametry techniczne, zasady użytkowania i konserwacji platform schodowych zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SUWNICA" WOJCIECH SIEG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412102989
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Rozbiórka i budowa przepusty kamienno - ceglanego w km 20+800 drogi wojewódzkiej nr 656 koło msc. Zelki
- Usługa nadzoru konserwacyjnego, przeglądu oraz naprawy występujących usterek urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, zamontowanych w obiekcie Zamawiającego przy ul. Trylińskiego 18 w Olsztynie
- Przeprowadzenie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy (TSR I) w ramach projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS (...)"*
- Przebudowa łazienek na parterze oraz III piętrze budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37F
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- "Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie" nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24 - II
- Wymiana istniejącej windy zewnętrznej przy budynku Zakładu Usług Medycznych - ul. Szpitalna 13, 55-311 Kostomłoty.
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Starogardzie Gdańskim - przetarg III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.