Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00380718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą aparatury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510650890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93802d20-288f-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa testów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzierżawą aparatury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93802d20-288f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568986/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa środków dezynfekujących-myjących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-382-33/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320173,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów laboratoryjnych do diagnostyki chorób pęcherzowych, autoimmunologicznych tkanki łącznej oraz chorób przenoszonych drogą płciową za pośrednictwem immunofluorescencji pośredniej, testów blot oraz ELISA wraz z dzierżawą aparatury..2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym, w załączniku nr 3 – Formularzu parametrów wymaganych oraz projekcie umowy – załącznik nr 4a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 262401,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora ABL PLUS.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym, w załączniku nr 3 – Formularzu parametrów wymaganych oraz projekcie umowy – załącznik nr 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 57772,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284113,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284113,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284113,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimmun Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932230081
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284113,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-17 do 2026-09-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62486,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62486,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62486,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015543565
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62468,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2025-07-02INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD do Obwodów Drogowych w RDW Olecko w latach 2025-2026 - II postępowanie
- Dostawa nawozów do ZD IHAR-PIB w Bartążku
- Usługa cateringowa na potrzeby Gali Wolontariatu
- Promocja Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie podczas rozgrywek piłki siatkowej mężczyzn "PlusLiga" w sezonie 2025-2026.
- Dostosowanie pionowych i poziomych ciągów komunikacyjnych do wymogów przeciwpożarowych w budynku biura Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, przy ul. Artyleryjskiej 3B.
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych oraz płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli, quadów i łodzi.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą systemu do analizy moczu
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - II postępowanie
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Dostawa testów diagnostycznych do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa sprzętu jednorazowego, odczynników do badań laboratoryjnych oraz badań POCT
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.