Ogłoszenie z dnia 2025-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480406/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00491606/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00496531/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00512727/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11951101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50046cd-00e1-43ff-9f0c-9b32198c3aa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00600804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/62/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wywóz odpadów komunalnych 21 jednostek woj. pomorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492951,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie ul Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców 2
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 64774,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Przywidzu ul. Gdańska 22
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 14432,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Lubichowie ul. Bolesława Prusa 7
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 8355,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Koczale ul. Miastecka 11
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 7529,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Karsinie ul. Długa 33
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 8249,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Dziemianach ul. 8 Marca 1
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 9788,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach ul. Sambora 41
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 63727,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Stężycy ul. Kartuska 25
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 8482,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Chmielnie ul. Grzędzickiego 2
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 14649,68 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Rewir Dzielnicowych Cewice ul. Witosa 16
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 12723,49 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Sulęczynie ul. Żeromskiego 9
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 14844,07 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komisariat Policji w Żukowie ul. Polna 2C
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 24209,97 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji Nowy Staw ul. Bema 6
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 24519,22 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komenda Powiatowa Policji w Malborku ul. Generała de Gauelle`a 3
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 65472,95 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunku Policji w Starym Targu ul. Nowotarska 2
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 6560,55 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komisariat Policji w Ustce ul. Grunwaldzka 13
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 79918,71 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Skórczu ul. Nowy Świat 2
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 13140,98 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 38143,96 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Gdańska 49
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 23025,98 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Charzykowie ul. Jeziorna 56/2
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 7307,17 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych wraz z utylizacją i dzierżawą pojemników lub bez dzierżawy pojemników dla:Posterunek Policji w Lipnicy ul. Słomińskiego 17
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IV SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 22531,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72649,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72649,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72649,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911003833
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72649,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16295,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16295,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16295,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911003833
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16295,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13409,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18605,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13409,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych STARKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5920203158
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "STARKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "STARKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13409,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8102,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8102,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8102,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stanisław Staubach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421087043
7.3.4) Miejscowość: Nakla
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW STAUBACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW STAUBACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8102,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22922,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22922,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22922,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551818271
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22922,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10526,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10526,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10526,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stanisław Staubach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421087043
7.3.4) Miejscowość: Nakla
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW STAUBACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW STAUBACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10526,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71427,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76314,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71427,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SANIKO Andrzej Koszałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891005087
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71427,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9460,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9460,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9460,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891050774
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9460,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11407,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11407,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11407,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891050774
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11407,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9115,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9115,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9115,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891050774
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9115,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11994,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11994,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11994,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891050774
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11994,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28515,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28515,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9581509482
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28515,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24607,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24607,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24607,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK COMPLEX Tomasz Grzmil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791601192
7.3.4) Miejscowość: Nowy Staw
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24607,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90668,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94910,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90668,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK COMPLEX Tomasz Grzmil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791601192
7.3.4) Miejscowość: Nowy Staw
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90668,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6415,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6415,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6415,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOGUT Usługi Komunalne Ksenia Tyszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5791750992
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Kogut" Usługi Komunalne KSENIA TYSZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
"Kogut" Usługi Komunalne KSENIA TYSZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6415,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79902,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79902,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79902,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8391036755
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79902,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13409,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13409,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13409,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych STARKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5920203158
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "STARKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "STARKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13409,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67537,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67537,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67537,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911003833
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67537,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41783,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41783,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41783,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911003833
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41783,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13421,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13421,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13421,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911003833
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13421,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16562,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16562,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16562,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891050774
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16562,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń zlokalizowanych w budynku CMI na poziomach +1, +2, +3, +4 oraz na dachu budynku
- Najem długoterminowy samochodu elektrycznego dla Portu Czystej Energii Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żywca
- Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2026 roku.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





