eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ORAZ BUDYNKU TECHNICZNEGO Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W KOWARACH



Ogłoszenie z dnia 2025-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ORAZ BUDYNKU TECHNICZNEGO Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W KOWARACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jeleniogórskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230878693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pijarska 32

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes_jtbs@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jtbs.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9c97360-0fad-421a-baa1-c36e23428133

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ORAZ BUDYNKU TECHNICZNEGO Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W KOWARACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9c97360-0fad-421a-baa1-c36e23428133

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00621134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 24522880,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku technicznego z towarzyszącą infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu w Kowarach, gmina Kowary, powiat karkonoski, województwo dolnośląskie.
2. Lokalizacja inwestycji:
Działki gruntu o numerach geodezyjnych: 27 oraz 25/4, 22/4, 22/3
Obręb: 0003 Kowary
Jednostka ewidencyjna: 020602_1. Kowary
Identyfikator geodezyjny działki:
020602_1.0003.27 020602_1.0003.25/4 020602_1.0003.22/4 020602_1.0003.22/3
3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku technicznego z towarzyszącą infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmującą w szczególności zakres następujących elementów:
1) Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych kanalizacji sanitarnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz cyrkulacji, instalacji grzewczej, wentylacji, instalacji przeciwpożarowych, instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
2) Budowa budynku technicznego wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych kanalizacji sanitarnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz cyrkulacji, instalacji grzewczej, wentylacji, instalacji przeciwpożarowych, instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
3) Wykonanie elementów zagospodarowania terenu w postaci: drogi wewnętrznej, miejsc parkingowych – w tym miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych, chodnika ogólnodostępnego i chodników wewnętrznych, utwardzonego placu pod wiatę śmietnikową i wiatę rowerową, ogrodzenia, placu zabaw dla dzieci, terenów zielonych wraz z wykonaniem instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, wody użytkowej, instalacji dolnego źródła, instalacji elektrycznych i niskoprądowych oraz kanalizacji deszczowej.
4) Wykonanie zautomatyzowanego systemu segregacji odpadów komunalnych dla mieszkańców obiektu wraz z systemem informatycznym obsługującym aplikacje mobilne w systemie kodów QR, zgodnie z lokalizacją wskazaną w załączniku graficznym.
5) Na terenie objętym przedmiotem inwestycji zostało wykonane przez Zamawiającego dolne źródło ciepła z doprowadzeniem instalacji do miejsca, w którym będzie znajdował się budynek techniczny. Wykonawca jest zobowiązany zachować szczególną ostrożność przy realizacji prac jak również połączyć wykonaną instalację z maszynownią.
6) Budowa drogi dojazdowej do budowanego budynku wielorodzinnego w Kowarach obejmująca:
a) usunięcie kolizji z siecią̨ tp znajdującą się̨ pod własnością̨ Orange Polska zgodnie z dokumentacją projektową,
b) przeniesienie wiaty śmietnikowej znajdującej się̨ na ścianie szczytowej istniejącego budynku wraz z jej posadowieniem,
c) nawiązanie budowaną drogą do chodników znajdujących się w południowo - wschodniej części opracowania,
wykonanie zjazdu publicznego wraz z drogą dojazdową do nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Należy zwrócić́ szczególną uwagę̨ na rozwiązania projektowe z uwagi na to, że na południowym odcinku drogi należy wykonać́ ścianę̨ oporową w granicy z działką sąsiednią̨ wraz z odtworzeniem ogrodzenia i terenów sąsiednich.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uzyskać pozwolenie na użytkowanie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określają:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: „STWIOR”) - stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ,
2) Dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy - stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45313100-5 - Instalowanie wind

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20470110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20470110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20470110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRE-FABRYKAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231139868

7.3.3) Ulica: Miłków, ul. Brzezie Karkonoskie 2

7.3.4) Miejscowość: Karpacz

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlanych, część robót sanitarnych, część robót elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20470110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.