Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00594413/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozów pasażerskich na podstawie stawki kilometrowej w ramach obsługi na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej Dębno – Myślibórz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 760 3001
1.5.8.) Numer faksu: 95 760 2030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozów pasażerskich na podstawie stawki kilometrowej w ramach obsługi na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej Dębno – Myślibórz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19848ebd-b0ac-44a8-9715-d88e1e35289e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_debno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie dostępne są pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie następujących formatów plików: „.pdf”, „.doc”, „.xls”, „.jpg” („.jpeg”), ze szczególnym wskazaniem na „.pdf”, w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów „.zip” lub„.7Z”.
3) Za złożone nieskutecznie zostaną uznane dokumenty złożone w następujących formatach plików: „.rar”, „.gif”, „.bmp”, „.numbers”, „.pages”,
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, która wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp, służącej doskładania podpisu osobistego, która wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,Zamawiający zaleca,w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format „.pdf”i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż„.pdf” zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES; Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju; podpisywanie różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym, może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
9) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHAl.
10) Jeżeli Wykonawca pakuje dokumenty, np. w plik „.zip”, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
11) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
12) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, ponieważ może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK..7240.45.2025.AOW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regularnego przewozu osób – mieszkańców gmin Dębno oraz Myślibórz – na trasie Dębno – Myślibórz – Dębno. Trasa obejmuje łączny przejazd o długości 88 km (44 km w kierunku Myśliborza oraz 44 km w kierunku powrotnym) podczas każdego dnia realizacji usługi.
Szczegółowym przebiegu trasy.
Dębno- -Myślibórz:
Dębno ul. J. Baczewskiego, ul. J. Słowackiego, ul. Daszyńskiego, Barnówko d.k. Barnówko, Ostrowiec, Dolsk Turze, Dolsk, Dolsk Turze Różańsko skrz., Różańsko n.ż. Różańsko, Różańsko n.ż., Pszczelnik, Gryżyno, Dalsze, Dalsze skrz., Wierzbnica, Myślibórz d.a.
oraz Myślibórz- Dębno:
Myślibórz d. a., Wierzbnica, Dalsze skrz., Dalsze, Gryżyno, Pszczelnik, Różańsko n. ż, Różańsko, Różańsko n. ż, Pszczelnik,, Różańsko n. ż., Różańsko skrz., Dolsk, Turze, Dolsk, Dolsk Turze, Ostrowiec, Barnówko, Barnówko d. k. Dębno ul. I. Daszyńskiego, ul. J. Słowackiego, ul. J. Baczewskiego.
Usługa będzie świadczona w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wolnych określonych przepisami powszechnie obowiązującymi.
Wykonawca zapewni 2 pojazdy minimum 17 osobowe.
Szacunkowa liczba kilometrów na wszystkich trasach wynosi 88 km x 5 dni = 440 km tygodniowo. Łączna szacunkowa liczba kilometrów przewozu w okresie wykonywana zamówienia wynosi 88 km x 253 dni = 22 264 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1490 ze zm.); przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać przewozy będące przedmiotem zamówienia.2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa zapewniającej wykonanie zamówienia – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumy gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych).
3) Zdolność techniczna lub zawodowa – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym, to jest osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób,
b) posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – wykonał co najmniej dwie usługi na przewóz osób o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych 00/100) miesięcznie każda, okres świadczenia wymienionych usług według umowy minimum 6 miesięcy,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. posiada minimum 2 pojazdy dostosowane do przewozu danej liczby osób, spełniające przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) i posiadające:
- co najmniej 4 miejsca siedzące wyposażone w pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa,
- dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie wózka oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkim na czas transportu,
- fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu,
- dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu, w szczególności osobom ograniczonym ruchowo,
- dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu,
- sprawną klimatyzację w części pasażer i kierowca,
- dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika,
- oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW przewożonych osób i aktualny przegląd techniczny pojazdu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania w Postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – jeżeli dotyczy,2) formularz oferty według załącznika nr 1 do SWZ wraz z załącznikami,
3) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w Postępowaniu (załącznik nr 2a i 2 b do SWZ),
4) oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia z Postępowania (załącznik nr 3a i 3 b do SWZ),
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty jeżeli dotyczy),
6) w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie odnośnie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (treść oświadczenia Wykonawcy znajduje się na wzorze oświadczenia stanowiącego zał. nr 2b i 3b do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.2) Zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z wykonywaniem umowy określone zostały w ust. 3-9 wzoru umowy. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Strony będą uprawnione do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia po upływie 6 miesięcy od podpisania umowy, o ile nastąpiły okoliczności uzasadniające wniosek o zmianę wynagrodzenia ze względu na zmianę ceny materiałów lub kosztów związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 4.
4) Zamawiający przewiduje dokonanie zmiany umowy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w następujących okolicznościach:
a) Gdy poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy;
b) Ustala się sposób zmiany wynagrodzenia:
- z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, w wysokości wynikającej ze wskaźnika wzrostu (spadku) cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny za poprzedni rok kalendarzowy;
- z użyciem innych obiektywnych danych wskazujących na zmianę cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w szczególności przedstawienie ofert, cenników, etc. którymi dysponowała strona na dzień otwarcia ofert oraz, którymi dysponuje na dzień wnioskowania o zmianę, które uzasadniają wnioskowaną zmianę.
c) Zamawiający dokona analizy w sposób dokładny i szczegółowy za pomocą wskaźników umożliwiających dostrzeżenie zależności przyczynowo – skutkowych miedzy wskazanymi kosztami a kosztami wykonania zamówienia.
d) Zmiana cen materiałów lub kosztów musi mieć realny wpływ na zmianę cen materiałów lub kosztów wykonania zamówienia. Oznacza to, że strony będą zobowiązane do przedstawienia uzasadnienia zawierającego szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie. Zamawiający określa, iż uwzględniany będzie wpływ zmian ceny materiałów lub kosztów, który będzie miał wpływ w szczególności na koszty osobowe wykonania zamówienia, koszty, koszty transportu itp.
e) W przypadku wątpliwości co do wyliczeń strony mogą poddać je badaniu biegłego rewidenta, który wyda opinię w zakresie ich rzetelności i prawidłowości (koszt sporządzenia opinii ponosi strona, dla której wynik opinii biegłego jest niekorzystny).
f) W przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z wykonywaniem umowy zmiana wynagrodzenia może zostać ustalona poprzez odpowiednio zwiększenie albo obniżenie wynagrodzenia za miesięczny bilet imienny, zgodnie z ustaleniami stron, jednak nie więcej niż 15%, zależnie od tego, czy ceny materiałów lub kosztów ulegną podwyższeniu albo obniżeniu.
5) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy może obejmować jeden pełny okres rozliczeniowy następujący po zawarciu aneksu do umowy, na podstawie którego ta zmiana wynagrodzenia nastąpi, to jest obowiązuje od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca następującego po zawarciu aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_debno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców (dalszych podwykonawców) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności kierowców, którymi wykonawca będzie posługiwał się do wykonywania przewozów.INNE PRZETARGI Z DĘBNA
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Markowa
- Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu drogowego na linii komunikacyjnej na terenie Gminy Sicienko w ilości 61 049 wozokilometrów w 2026 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2026
- Dowóz niepełnosprawnych dzieci [...] wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
- Przewóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, t.j. od 07.01.2026 do 26.06.2026
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





