eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MaszewoUtworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Gminnym Żłobku w Dębicach "TUPTUŚ"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Gminnym Żłobku w Dębicach „TUPTUŚ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności

1.5.2.) Miejscowość: Maszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-130

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@maszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://maszewo.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Gminnym Żłobku w Dębicach „TUPTUŚ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804e065f-cf0e-47f0-bef3-8e3c212d6761

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031705/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Gminnym Żłobku w Dębicach „TUPTUŚ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2025.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa placu zabaw dla dzieci żłobka wyposażonego w urządzenia zabawowe wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej i montażem elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej w Gębicach Gmina Maszewo.
Na terenie objętym inwestycją należy zaprojektować oraz wybudować plac zabaw dla dzieci do lat 3. Teren placu został wydzielony z przestrzeni ogrodzeniem panelowym, sytuowanym wzdłuż granicy działki. Wejście na plac zabaw będzie odbywało się bezpośrednio z istniejącego budynku. Zaprojektowane urządzenia zabawowe wykonane powinny być głównie ze stali oraz kolorowych płyt, trwałego i bardzo odpornego materiału na działanie warunków atmosferycznych. Dodatkowo przewiduje się wyposażenie placu zabaw w elementy małej architektury takie jak: ławki, kosze na śmieci, altanę oraz tablicę z regulaminem placu zabaw i informacją o dofinansowaniu.
Planowany do zagospodarowania teren wynosi 593,18 m². Należy wykonać prace porządkowe oraz założyć lub odtworzyć trawnik po skończeniu robót, a także wykonać nawierzchnię amortyzującą upadki. Konieczne będzie także wykonanie prac naprawczych urządzeń istniejących.
Opracowanie dokumentacji projektowej należy wykonać na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego ( dalej PFU ), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia ( dalej SWZ ).
W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać :
 projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu,
 projekt wykonawczy ( w formie graficznej i opisowej sposób montażu/ kotwienia urządzeń zabawowych i obiektów małej architektury i opisać wszelkie parametry/ właściwości techniczne i użytkowe ),
 plan BIOZ,
 wykaz urządzeń zabawowych wraz z kartami technicznymi i certyfikatami,
uzyskać niezbędne opinie i uzgodnienia, złożyć w imieniu Zamawiającego zgłoszenie o zamiarze rozpoczęcia robót do Starostwa Powiatowego w Goleniowie wraz z niezbędnymi dokumentami.
Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w wersji elektronicznej (płyty CD/DVD lub nośnik typu pendrive) w wersji edytowalnej (formaty plików np. .doc, .dwg, .ath) i nieedytowalnej (formaty plików: .pdf ).
PO zakończeniu robót wykonawca założy książkę obiektu zawierającą plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347403,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Avenir Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662001953

7.3.3) Ulica: ul. Garbary 100/90

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-757

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.