eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurów.Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z PSZOK-ów i Instalacji Magazynującej (wyszczególnionych w częściach zamówienia).



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
.Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z PSZOK-ów i Instalacji Magazynującej (wyszczególnionych w częściach zamówienia).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061641562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego, 43

1.5.2.) Miejscowość: Kurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk-kurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-kurow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

.Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z PSZOK-ów i Instalacji Magazynującej (wyszczególnionych w częściach zamówienia).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7628fd3a-cd7a-46e5-bd54-d7d9935a9a28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1234736

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1234736

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- przeterminowane lekarstwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa, 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres prawa opcji: 1,0 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych (igły, strzykawki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części
zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na
który została zawarta umowa,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres opcji: 1,0 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- odpady wielkogabarytowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części
zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na
który została zawarta umowa,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres opcji: 180,00 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części
zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na
który została zawarta umowa,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres opcji: 1,0 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- oleje i tłuszcze jadalne

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części
zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na
który została zawarta umowa,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres opcji: 1,0 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6- środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji
zgodnie z dyspozycją art. 441 ust. 1 ustawy Pzp- dotyczy wszystkich części
zamówienia.
1. Zamawiający informuje, że z prawa opcji można skorzystać w całości, w części lub nie skorzystać z niego w ogóle, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie miał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienie to będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
2. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną masy pierwotnie przewidziane dla poszczególnych
części zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na
który została zawarta umowa,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego
prawem opcji na warunkach określonych w SWZ i projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik Nr 5 do SWZ,
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego
oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
5. Maksymalny zakres opcji: 1,0 Mg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem udzielonego zamówienia. Sposób
realizacji usług będzie odbywać się na zasadach przewidzianych dla realizacji
zamówienia podstawowego opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
Wartość tych zamówień nie przekroczy 10% wartości szacunkowej
zamówienia podstawowego. Wartość udzielanych zamówień zostanie ustalona
zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału dotyczące:
1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada (dotyczy
każdej z części zamówienia):
a) aktualny wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w zakresie objętym zamówieniem - dotyczy każdej części zamówienia;
b) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.- Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.) - dotyczy każdej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1234736

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się
Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności
wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2025 poz. 514 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.