Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061641562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego, 43
1.5.2.) Miejscowość: Kurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk-kurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-kurow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ccafd3-5182-4fd5-aa9d-5341ab507cfd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12268193.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226819
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem X i XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 w
okresie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026r. do siedziby Zamawiającego zamówienie podstawowe.
2. Zamówienie w ramach prawa opcji (art. 441 ustawy Pzp)- zakup i dostawa
oleju napędowego w ilości do 50 m3 w trakcie trwania zamówienia podstawowego do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że z prawa opcji może nie skorzystać, bądź skorzystać w całości lub części, a Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) dostawa paliwa odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na koszt
Wykonawcy,
2) dostawa nastąpi w ciągu 2- ch dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania,
3) dostawy oleju napędowego będą realizowane na adres Zamawiającego, tj. 24-170 Kurów, w dni
robocze w godzinach 8:00- 14:00,
4) olej napędowy będzie dostarczany w formie zamówień cząstkowych, jednorazowo od 2 m3 do 5
m3 do zbiornika znajdującego się w siedzibie Zamawiającego, a dostawa będzie każdorazowo
poprzedzona zleceniem przez Zamawiającego,
5) dostarczony olej napędowy, o których mowa w pkt. 1 musi spełniać wymaganie określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań
jakościowych dla paliwa ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018), - w normie PN-EN 590:2022:08 – Oleje napędowe - Wymagania i metody badań – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku
rozbieżności pomiędzy normą a rozporządzeniem, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
6) wraz z każdą partią oleju napędowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać: - świadectwo jakości dostarczanej partii oleju napędowego, - dowód wydania oleju napędowego do autocysterny zawierający, m. in. datę dostawy, ilość paliwa
w dostawie w temperaturze rzeczywistej i w temperaturze 150C, ilość wydanego oleju napędowego
w m3, nr świadectwa jakości, gęstość i masę oleju napędowego – wydruk z komputera autocysterny
potwierdzający objętość wydanego paliwa oraz datę i godzinę dostawy - aktualne świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej do paliw ciekłych zamontowanej na
autocysternie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia. - numer zgłoszenia przewozu paliw SENT przypisany danej dostawie oraz klucz podmiotu
odbierającego KR przypisany Zamawiającemu.
7) każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jako
plombowana dostawa pełno- komorowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie w ramach prawa opcji (art. 441 ustawy Pzp)- zakup i dostawaoleju napędowego w ilości do 50 m3 w trakcie trwania zamówienia podstawowego do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że z prawa opcji może nie skorzystać, bądź skorzystać w całości lub części, a Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że posiada aktualną koncesję potwierdzającą, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.- Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) lub równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada
uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
2) zdolności technicznej i zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje min. 2 dostawy oleju napędowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zamówień).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226819
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę:1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 poz. 514 ze zm.)
2)wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
4) wykonawcę na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu
nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
INNE PRZETARGI KURÓW
- "Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie "
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi KURÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie "
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego Gminy Cyców".
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2026 roku.
- Dostawa i tankowanie paliw dla pojazdów będących własnością Gminy Stawiguda na rok 2026
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





