eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa koparko - ładowarki o wysokiej wydajności pracy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koparko - ładowarki o wysokiej wydajności pracy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koparko - ładowarki o wysokiej wydajności pracy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d23ab17f-cca1-453c-a302-67992aeefea6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00591343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zakup koparko-ładowarki o wysokiej wydajności pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.106.2025.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440609,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki o wysokiej wydajności pracy spełniającej wymagania określone w załączniku nr 1A do SWZ Oferowane parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia.
2. Pozostałe wymagania:
1) koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nie posiadać wad fizycznych ani wad prawnych, w szczególności jej parametry, cechy techniczne i konstrukcyjne, jak też wyposażenie muszą odpowiadać wszelkim obowiązującym normom i wymaganiom bezpieczeństwa,
2) koparko – ładowarka nie może być obciążona prawami osób trzecich;
3) koparko - ładowarka musi posiadać deklarację zgodności z CE lub homologację,
4) koparko - ładowarka musi być zgodna z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 1251 t.j.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, jak też z innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego RP oraz prawa unijnego,
5) Wykonawca zapewni transport i rozładunek oferowanej koparko-ładowarki na własny koszt i ryzyko,
6) Instrukcja obsługi koparko ładowarki musi być w języku polskim,
7) Gwarancja na oferowaną koparko – ładowarkę musi obejmować wszystkie podzespoły, zgodnie z zaleceniami producenta,
8) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny (w zaoferowanym okresie) znajdujący się terytorium RP,
9) Wykonawca przeszkoli dwóch operatorów wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanej koparko – ładowarki.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 A do SWZ - Oferowane parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia - Projektowane postanowienia umowy, zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.

4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu załącznika nr 1A do SWZ - Oferowane parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia - stanowiące treść oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8790169699

7.3.3) Ulica: Wapienna

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.