Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żółtej taśmy odblaskowej do tymczasowych poziomych oznakowań dróg z klejem aktywowanym przez docisk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
remonty i koserwacje dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żółtej taśmy odblaskowej do tymczasowych poziomych oznakowań dróg z klejem aktywowanym przez docisk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9ed635-15dd-4cb4-a32a-05f9ec833403
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023150/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Żółta taśma drogowa do tymczasowego oznakowania dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d9ed635-15dd-4cb4-a32a-05f9ec8334033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Wykonawcy składają oferty wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w sposób określony w Części VII SWZ. Zamawiający informuje, że zawiadomienia, wezwania i inne pisma w postępowaniu będzie przekazywał drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d9ed635-15dd-4cb4-a32a-05f9ec833403
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Wykonawcy składają oferty wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w sposób określony w Części VII SWZ. Zamawiający informuje, że zawiadomienia, wezwania i inne pisma w postępowaniu będzie przekazywał drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Jedynie w przypadku braku wskazania przez Wykonawcę adresu mailowego w formularzu oferty powyższe informacje będą kierowane na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Zamawiający zaleca bieżące monitorowanie poczty mailowej wskazanej w Formularzu ofertowym. Wykonawca może zadać pytanie do postępowania przy użyciu poczty elektronicznej (na adres e-mail kancelaria@zrikd.waw.pl) lub za pomocą „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marta Pytlak.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać w pełni aktywowane konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający rekomenduje format .pdf lub .doc.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania: DPZP/271/12/2025.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dpzp@zrikd.waw.pl, mpytlak@zrikd.waw.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych
Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych
Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/12/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy ramowej jest dostawa prefabrykowanego wyrobu wielowarstwowego
w postaci żółtej taśmy odblaskowej do tymczasowych poziomych oznakowań dróg z klejem aktywowanym przez docisk, w ilościach i rodzajach podanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19513200-7 - Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
Cena (100%)
Oferta nieodrzucona o najniższej cenie uzyska automatycznie 100 pkt. Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:
C = cn/cb x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej,
100 – waga kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:Dla prefabrykowanego wyrobu wielowarstwowego w postaci żółtej taśmy odblaskowej:
Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego lub karty technicznej/biuletynu produktu potwierdzającego zgodność z wymaganiami wobec oznakowania poziomego zawartego w:
• Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D.07.01.01 Oznakowanie Poziome
tj.: winny spełniać wymagania wg normy PN-EN 1436:2018-02 lub równoważnej*:
Widzialność w dzień:
• współczynnik luminancji QD (klasa min Q2) mcd/m2lx ≥ 100 (oznakowanie nowe)
i/lub
• współczynnik luminancji QD (klasa min Q1) mcd/m2lx ≥ 80 (oznakowanie eksploatowane)
Widzialność w nocy:
• powierzchniowy współczynnik odblasku RL (klasa minimum R3) mcd/m2lx ≥ 150 (oznakowanie nowe)
i/lub
• powierzchniowy współczynnik odblasku RL (klasa minimum R2) mcd/m2lx ≥ 100 (oznakowanie eksploatowane)
Cały okres użytkowania:
• wskaźnik szorstkości SRT (klas minimum S1) ≥ 45
Wykonawca może zamiast niniejszych dokumentów złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa powyżej, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
*Zamawiający powołując się na wskazaną normę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Za normy równoważne Zamawiający uzna normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla prefabrykowanego wyrobu wielowarstwowego w postaci żółtej taśmy odblaskowej:Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego lub karty technicznej/biuletynu produktu potwierdzającego zgodność z wymaganiami wobec oznakowania poziomego zawartego w:
• Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D.07.01.01 Oznakowanie Poziome
tj.: winny spełniać wymagania wg normy PN-EN 1436:2018-02 lub równoważnej*:
Widzialność w dzień:
• współczynnik luminancji QD (klasa min Q2) mcd/m2lx ≥ 100 (oznakowanie nowe)
i/lub
• współczynnik luminancji QD (klasa min Q1) mcd/m2lx ≥ 80 (oznakowanie eksploatowane)
Widzialność w nocy:
• powierzchniowy współczynnik odblasku RL (klasa minimum R3) mcd/m2lx ≥ 150 (oznakowanie nowe)
i/lub
• powierzchniowy współczynnik odblasku RL (klasa minimum R2) mcd/m2lx ≥ 100 (oznakowanie eksploatowane)
Cały okres użytkowania:
• wskaźnik szorstkości SRT (klas minimum S1) ≥ 45
Wykonawca może zamiast niniejszych dokumentów złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa powyżej, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
*Zamawiający powołując się na wskazaną normę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Za normy równoważne Zamawiający uzna normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





